رمز ارز

۴ پیش‌بینی خوش‌بینانه و یک پیش‌بینی وحشتناک برای بیت کوین در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سال ۲۰۲۳ فرا رسیده و همراه با آن، بحث و گمانه‌زنی‌ها در مورد قیمت بیت کوین در طول سال نیز افزایش یافته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گزارش سایت کریپتو پوتیتو، اگرچه در طول یک سال گذشته، بیت کوین بیش از ۷۰ درصد از ارزش دلاری خود را از دست داد، با این حال، به نظر می‌رسد که بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده این ارز دیجیتال کاملاً خوش‌بین هستند.

تیم دراپر: ۲۵۰ هزار دلار!

تیم دراپر شاید یکی از صریح‌ترین و برجسته‌ترین پرمابول‌های بیت کوین باشد (پرمابول: permabull- کسی که نگاهی خوش‌بینانه به صعود قیمت‌ها دارد). به همین دلیل، جای هیچ تعجبی نیست که او موضع خوش‌بینانه خود را حفظ کرده و احتمال می‌دهد که قیمت بیت کوین تا پایان امسال به ۲۵۰ هزار دلار برسد. برای تحقق این پیش‌بینی، قیمت بیت کوین باید حدود ۱،۴۰۰ درصد افزایش یابد.

دراپر در مورد هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ نیز کاملاً خوش‌بین است و فکر می‌کند که این رویداد، تأثیر زیادی بر قیمت‌ها خواهد داشت.

کارول الکساندر: ۵۰ هزار دلار!

یکی دیگر از افراد با دیدگاه مثبت، استاد امور مالی در دانشگاه Sussex – کارول الکساندر است. او پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰ هزار دلار کاهش می‌یابد. با این حال، اکنون او معتقد است که این ارز دیجیتال برای سودآوری آماده شده است.

این استاد دانشگاه می‌گوید:

در سال ۲۰۲۳ یک بازار صعودی مدیریت‌شده وجود خواهد داشت، نه حباب. بنابراین، ما شاهد افزایش بیش از حد قیمت مانند قبل نخواهیم بود. ما شاهد یک یا دو ماه روند پایدار قیمت‌ها خواهیم بود که با دوره‌های محدود به یک محدوده و احتمالاً چند سقوط کوتاه‌مدت در هم آمیخته شده‌اند.

آلیستر میلن: ۴۵ هزار دلار!

یکی دیگر از افرادی که نسبت به روند قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ خوش‌بین است، مدیرعامل صندوق ارز دیجیتال Altana، آلیستر میلن است. او می‌گوید:

ما باید تا پایان سال ۲۰۲۳ حداقل ۴۵ هزار دلار را ببینیم. از سوی دیگر، اگر بانک‌های مرکزی تصمیم بگیرند که یک هدف تورمی بالاتر را تحمل کنند (برای جلوگیری از رکود با وجود تورم ۳ تا ۴ درصدی)، دارایی‌های سخت یا مشهود (hard assets- دارایی‌های باارزشی که معمولاً برای بلندمدت نگهداری می‌شوند) ممکن است دوباره رواج پیدا کنند.

میلن همچنین پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ می‌تواند به ۱۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار دلار افزایش یابد.

اریک وال: بالای ۳۰ هزار دلار!

یکی دیگر از افرادی که به قطار پیش‌بینی‌های صعودی برای بیت کوین می‌پیوندد، اریک وال است. او معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال در مقطعی از سال ۲۰۲۳ به بالای ۳۰ هزار دلار خواهد رسید. او همچنین گفته که سطح ۱۵،۴۰۰ دلار، کف قیمتی بیت کوین در چرخه فعلی است.

وال همچنین پیش‌بینی‌های دیگری را هم در مورد صنعت کریپتو ارائه کرده است. برای مثال، او بر این باور است که سم بنکمن-فرید برای بیش از ۱۰ سال به زندان خواهد رفت و این نشان می‌دهد که پرونده‌های قضایی علیه او و شرکت‌هایش تا آن زمان ادامه خواهد داشت. بنکمن-فرید در ماه دسامبر با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری آزاد شد. علاوه بر این، وال پیش‌بینی می‌کند که اتریوم امکان برداشت ETHهای استیک‌شده را فراهم خواهد کرد.

استاندارد چارترد (Standard Chartered): ۵ هزار دلار!

همان‌طور که گفته شد، همه فعالان بازار در مورد عملکرد بیت کوین در سال جدید میلادی خوش‌بین نیستند. برای مثال، به گفته شرکت خدمات مالی و بانکداری استاندارد چارترد، قیمت بیت کوین ممکن است تا ۵ هزار دلار کاهش یابد.

این شرکت مالی در ماه دسامبر گفته بود:

شرکت‌ها و صرافی‌های رمزارزی بیشتری با مشکل نقدینگی مواجه می‌شوند که این موضوع، می‌تواند ورشکستگی‌های بیشتر و سقوط اعتماد سرمایه‌گذاران به دارایی‌های دیجیتال را به همراه داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا