بازی

بندای نامکو از شوتر علمی-تخیلی Synduality رونمایی کرد

بندای نامکو از شوتر علمی-تخیلی Synduality رونمایی کرد

بامداد امروز در جریان برنامه جدید State of Play سونی، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) از بازی شوتر سوم شخص Synduality برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی رونمایی کرد.

به گفته توسعه‌دهنده، این شوتر علمی-تخیلی بازیکنان را به «یک سفر دیستوپیایی با Magus، همراه هوش مصنوعی و کاوش در دنیای پسا آخرالزمانی Amasia» سوق می‌دهد.

در آینده‌ای که انسان‌ها و هوش مصنوعی باید راهی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنند، با ماشین خود مسلح شوید، برای منابع رقابت کنید، از باران اجتناب کنید و زمینی را که بشریت از دست داده، پس بگیرید.

مشاهده تریلر از یوتیوب

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟

بازی Synduality توسط استودیو Game Studio توسعه یافته و ناشر آن بندای نامکو است. داستان در سال ۲۲۲۲ اتفاق می‌افتد، سال‌ها پس از یک باران‌ سمی که زمین را نابود کرد و باعث به وجود آمدن موجوداتی شد که نسل بشر را شکار می‌کرد. به همین خاطر انسان‌ها پناهگاه‌های زیرزمینی ساختند و یک هوش مصنوعی به نام Magus خلق کردند تا همراه‌شان باشد.

شما در نقش Drifterها بازی می‌کنید که با جمع‌آوری کریستال‌های AO به مردم کمک می‌کنید. در طول مسیر شاهد به وجود آمدن پیوند عمیقی میان بین شخصیت اصلی و هوش مصنوعی Magus خواهیم بود.

بازی دارای بخش چندنفره نیز خواهد بود و دیگر Drifterها می‌توانند به بازیکن کمک کنند یا علیه او شوند. وسیله‌ای نیز به نام Cradle Coffin خواهید داشت که می‌توانید آن را به طور کامل شخصی‌سازی کنید.

یوسوکه فوتامی (Yosuke Futami) تهیه‌کننده بازی Synduality در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد که بندای نامکو با طراحان برجسته Neco (برای طراحی شخصیت) و Gyobu (برای طراحی ماشین‌ها) همکاری کرده تا سبک علمی-تخیلی خود را به بازی بیاورد.

او توضیح داد:

همه چیز از چند سال پیش شروع شد، زمانی که تیم ما دور هم جمع شدند و با شور و شوق سر این موضوع بحث کردند که چگونه می‌توانیم خودمان را وارد ژانر علمی-تخیلی بکنیم یا حتی چگونه می‌توانیم کل حصار این سبک را دگرگون کنیم.

با ظهور فناوری و اینکه چگونه هوش مصنوعی به آرامی در زندگی روزمره ما برجسته‌تر می‌شود، به این موضوع علاقه داشتیم که انسان‌ها و هوش مصنوعی در آینده چگونه با یکدیگر تعامل خواهند کرد.

آیا در کنار هم زندگی خواهند کرد؟ آیا اعتقاد مشابهی به احساسات یا احساس عاطفه دارند؟ آیا می‌توانند در هم تنیده شوند؟ این‌ها سوالاتی بودند که در نهایت تبدیل به خروجی این پروژه شدند و امیدواریم شما به ما بپیوندید تا ماجراهای پیش‌روی آن‌ها را کشف کنیم.

مطلب پیشنهادی:جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان
جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا