بازی

بازی Rise of the Ronin از استودیو تیم نینجا معرفی شد

بازی Rise of the Ronin از استودیو تیم نینجا معرفی شد

در جریان رویداد ۲۰ دقیقه‌ای State of Play پلی استیشن، از بازی انحصاری و جدید Rise of the Ronin ساخته استودیو معروف تیم نینجا رونمایی شد.

این بازی اکشن نقش‌آفرینی که در سال ۲۰۲۴ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد، در ژاپن ۱۸۶۳ می‌گذرد و همان خصیصه‌های همیشگی تیم نینجا از شمشیربازی سریع تا اکشن نفس‌گیر را دارا بود.

مشاهده تریلر از یوتیوب

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

در توضیحات وبلاگ پلی استیشن، Team Ninja توضیح داده که شما به عنوان یک رونین در طلوع دوره‌ای جدید در ژاپن، به سفری حماسی خواهید رفت. به گفته سازندگان، پروسه ساخت بازی از هفت سال پیش شروع شده بود و توسعه آن به آرامی و آزادانه پیشرفت کرد.

Rise of the Ronin یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز متمرکز بر مبارزه است که در کشور ژاپن و در زمان تغییرات بزرگ اتفاق می‌افتد، پایان دوره ۳۰۰ ساله ادو که معمولاً به عنوان «باکوماتسو» شناخته می‌شود. در اواخر قرن نوزدهم، ژاپن در تاریک‌ترین دوره خود به سر می‌برد، زیرا با حاکمان ظالم و بیماری‌های مرگباری دست و پنجه نرم می‌کند، در حالی که نفوذ غرب نیز افزایش می‌یابد، زیرا جنگ داخلی بین گروه‌های شوگونات توکوگاوا و جناح‌های ضد شوگونات ادامه دارد.

در این زمان از ضرب وشتم، شما مظهر شخصیت رونین هستید، جنگجوی بدون ارباب و آزاد. Rise of the Ronin تجربه‌ای جدید از تیم نینجا است که شما را در دنیایی با الهام از تاریخ غرق خواهد کرد و در عین حال اکشن رزمی مشهور خود را با کاتاناها و امثال آن گرد هم می‌آورد، با سلاح گرم جدیدی که شخصیت منحصر به فرد دوره زمانی آن را به تصویر می‌کشد.

ما در Koei Tecmo عناوین زیادی در گذشته داشتیم که بر اساس تاریخ بودند. اما با Rise of the Ronin، تصمیم گرفتیم گام بزرگی را برداریم. با استفاده از تمام مهارت‌ها و دانش‌هایی که در طول سال‌ها به‌دست آورده‌ایم، می‌خواستیم با تلاش برای به تصویر کشیدن حیاتی‌ترین انقلاب در تاریخ ژاپن، از جمله تاریک‌ترین و زشت‌ترین دورانی که بسیاری از آن اجتناب می‌کنند، مرزها را جابجا کنیم. این بدون شک جاه‌طلبانه‌ترین و چالش برانگیزترین پروژه استودیوی Team Ninja تا به امروز است.

سازندگان در انتها اضافه کردند:

فراتر از عناصر اکشن، ما به دنبال ایجاد داستانی چندلایه بودیم که دنیای دوره باکوماتسو و انقلابی که رخ داد را به نمایش بگذاریم. شخصیت‌هایی که با آن‌ها ملاقات خواهید کرد، همگی دارای عدالت و انگیزه‌های خاص خود هستند و اینکه تصمیم بگیرید با آن‌ها همراه شوید یا در مقابل آن‌ها قرار بگیرید، بر عهده خود شماست. هر تصمیمی که می‌گیرید مهم خواهد بود. با اکشن‌های رزمی جدید و گیم‌پلی وسیع، ما بی‌صبرانه منتظریم تا شما در نقش یک رونین غوطه‌ور شوید.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا