بازی

بازی جدید ارباب حلقه ها برای پی‌سی معرفی شد

بازی جدید ارباب حلقه ها برای پی‌سی معرفی شد

شب گذشته یک بازی جدید از سری ارباب حلقه ها به عنوان بخشی از نمایش تابستانی اپیک گیمز معرفی شد. The Lord of the Rings: Return to Moria یک بازی ساخت و ساز و بقا جدید است که در بهار ۱۴۰۲ عرضه می‌شود.

بازگشت به موریا در دوران چهارم سرزمین میانه اتفاق می‌افتد و به عنوان یک بازی سبک «ساخت و ساز بقا» طبقه‌بندی می‌شود. باید گفت در زمان عرضه، این بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟

بازی جدید ارباب حلقه ها توسط استودیوهای Free Range Games و North Beach Games با مشارکت Middle-earth Enterprises ساخته شده است. در توضیحات معرفی بازی آمده است:

بازیکنان که توسط لرد گیملی لاک‌برر به Misty Mountains احضار شده‌اند، کنترل گروهی از دورف‌ها را به دست می‌گیرند که وظیفه دارند غنایم از دست رفته از سرزمین دورف‌ها یعنی موریا (معروف به Khazad-dûm یا Dwarrowdelf) در اعماق زیر پای خود را پس بگیرند. تلاش آن‌ها مستلزم صلابت و بردباری و کاوش عمیق در معادن موریا برای بازیابی گنجینه‌های آن است.

به گفته سازندگان، بازی در قلمرو دورف‌های موریا اتفاق می‌افتد و به‌طور رویه‌ای دنیاهای بازی ایجاد می‌شوند (Procedurally Generated)، بنابراین هیچ دو ماجراجویی شبیه به یکدیگر نخواهد بود. این بازی به صورت انفرادی یا به صورت کوآپ قابل بازی است. تریلر معرفی بازی از اینجا قابل مشاهده است.

ارباب حلقه ها

در ادامه توضیحات بازی آمده است:

بازیکنان می‌توانند برای تولید تجهیزات و منابع بیشتر معدن‌کاری کنند، اما مراقب باشید استخراج صدا تولید می‌کند و سر و صدای ایجاد شده در اعماق خاموش، بیدار شدن مخاطرات زیرین را تهدید می‌کند: جایی که صدای تق تق بیاید، مبارزه وجود خواهد داشت.

اسرار سه کوه افسانه‌ای را کندوکاو کنید، فلزات گران‌بها را استخراج کنید، برای زنده ماندن تلاش کنید و با نیروهای غیرقابل توصیف مبارزه کنید تا راز سایه‌ای که در کمین است را کشف کنید.

برای مقایسه باید گفت که فیلم‌های ارباب حلقه‌ ها از پیتر جکسون در دوران سوم اتفاق می‌افتاد، در حالی که سریال تلویزیونی جدید آمازون، یعنی «حلقه‌های قدرت»، در عصر دوم می‌گذرد. بازگشت به موریا در عصر چهارم اتفاق می‌افتد.

The Lord of the Rings: Return to Moria بهار ۱۴۰۲ در فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا