بازی

از ماموریت انحصاری Hogwarts Legacy برای پلی استیشن رونمایی شد

از ماموریت انحصاری Hogwarts Legacy برای پلی استیشن رونمایی شد

زمانی که Hogwarts Legacy، بازی نقش‌آفرینی جهان باز که در دنیای جادوگری هری پاتر اتفاق می‌افتد، در بهمن ماه امسال عرضه شود، یک ماموریت (Quest) انحصاری برای کنسول پلی‌ استیشن خواهد داشت که بامداد امروز در جریان برنامه جدید State of Play از آن رونمایی شد.

این کوئست که The Haunted Hogsmeade Shop نام دارد، بیشتر شبیه یک بازی ویدیویی کلاسیک ترسناک به‌نظر می‌رسد تا اینکه بخواهد شبیه اتفاقات هیجان‌انگیزی باشد که مجموعه هری پاتر معمولا ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال

مشاهده تریلر از یوتیوب

View this post on Instagram

A post shared by Hogwarts Legacy (@hogwartslegacy)

داستان از این قرار است که فروشگاه مشهور Hogsmeade به دنبال برخی رویدادهای فراطبیعی و شوم، به فروش گذاشته شده. مانکن‌های مرموز و ترسناک، جادوگران بدذات، یک سیاه‌چال جانبی و مجموعه‌ای از لوازم تزئینی درون بازی، The Haunted Hogsmeade Shop را تشکیل می‌دهند و بازیکنان پس از تکمیل این ماموریت، قفل لوکیشن فروشگاه را باز می‌کنند.

استودیو Avalanche در وبلاگ پلی استیشن نوشت:

کاساندرا میسون فروشگاه خود در هاگزمید را به فروش گذاشته، اما این ساختمان فرسوده و فکسنی، آنطور که به‌نظر می‌رسد نیست. چه رازهای شومی در زیر مغازه مادام میسون نهفته است و چرا او اینقدر مشتاق فروش آن است؟ این معمایی است که بازیکنان در کوئست Haunted Hogsmeade Shop که به طور انحصاری برای پلتفرم‌های پلی استیشن در دسترس قرار می‌گیرد، کشف خواهند کرد.

Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy در اواخر دهه ۱۸۰۰ اتفاق می‌افتد، حدود ۱۰۰ سال قبل از اینکه هری پاتر در مدرسه معروف جادوگری ثبت‌نام کند و بازیکنان کنترل یک شخصیت خلق شده را به دست می‌گیرند که به عنوان جادوگری جدید در هاگوارتز شروع به تحصیل می‌کند.

دو هفته پیش سازندگان با انتشار ویدئویی به رونمایی از تالارهای نشیمن‌ گروه‌های مختلف جادوگری در هاگوارتز پرداختند و البته سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در پی‌سی را نیز به طور رسمی اعلام کردند.

Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ به‌زودی مشخص می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا