بازی

شایعه: بازی WWE 2K23 در اوایل فروردین ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد

شایعه: بازی WWE 2K23 در اوایل فروردین ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد

پس از سال‌ها عرضه عناوین ضعیف، بازی WWE 2K22 از استودیو Visual Concepts بالاخره انتظارات را برآورده کرد و یک تجربه کشتی کج با کیفیت را برای طرفداران به ارمغان آورد. اکنون به نظر می‌رسد که WWE 2K23 در دست ساخت است و ظاهراً تا رونمایی رسمی از آن چندان دور نیستیم.

بنا بر گزارش‌ها، تاریخ انتشار این قسمت برای اواخر ماه مارس (اوایل فروردین ۱۴۰۲) تعیین شده است. همچنین گزارش شده که این بازی به طور رسمی در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) به عنوان بخشی از مسابقه رویال رامبل WWE معرفی خواهد شد.

این خبر در حالی پخش شده که به نظر می‌رسد Visual Concepts پشتیبانی از عنوان فعلی WWE 2K22 را متوقف خواهد کرد. تاریخ انتشار مارس نیز مطابق با بازی‌های پیشین این سری خواهد بود، چرا که 2K22 در ۱۱ مارس ۲۰۲۲ عرضه شده بود.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

مایک استرا از Insider Gaming اعلام کرده که منابع موثق به او گفتند که WWE 2K23 در ۲۸ ژانویه در سن آنتونیو معرفی خواهد شد. همان روزی که مسابقه رویال رامبل برگزار می‌شود و به عنوان بخشی از رویداد خواهد بود، نه اینکه مسابقه را قطع کند.

WWE 2K23

این منابع همچنین اظهار داشتند که رونمایی دارای پیش‌نمایش‌های عملی از گیم‌پلی خواهد بود، اگرچه مشخص نیست که آیا به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود یا صرفاً حضوری. علاوه بر این، یک مد جدید از بازی نیز فاش خواهد شد.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد گیم‌پلی بازی مشخص نیست، شایعات حاکی از تغییراتی در سیستم پینینگ و به‌روزرسانی‌های MyFaction و MyGM برای افزایش ارزش بازی کردن در زمان لانچ و از طریق آپدیت‌های پس از عرضه هستند.

اگر ادعای منابع در مورد افشای ۲۸ ژانویه درست باشد، ممکن است در ۱ فوریه نیز اطلاعات بیشتری فاش شود. فراتر از آن، احتمالاً باید تا پایان ماه ژانویه منتظر بمانیم، زیرا در حال حاضر حتی تاریخ انتشار دقیقی به غیر از ماه مارس نداریم.

در حال حاضر، نسخه WWE 2K22 برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا