بازی

فروش بازی The Callisto Protocol پایین‌تر از انتظارات بوده است

فروش بازی The Callisto Protocol پایین‌تر از انتظارات بوده است

طبق گزارش‌ها، The Callisto Protocol آمار فروش ناامیدکننده‌ای داشته و نتوانسته بودجه سنگین خود را جبران کند. این امر باعث شده که سرمایه‌گذاران ناشر کرافتون قیمت سهام خود را کاهش دهند. طبق گزارش MK-Odyssey، ساخت بازی بیش از ۲۰۰ میلیارد وون (۱۶۲ میلیون دلار) هزینه داشته، بودجه‌ای که آمار فروش با آن مطابقت ندارند.

در طول توسعه، بازی به عنوان اثری با بودجه بسیار هنگفت «AAAA» توصیف می‌شد که نشان می‌داد علیرغم اینکه بازی یک آی‌پی جدید در یک ژانر خاص به حساب می‌رود که به ندرت فروش انبوهی ایجاد می‌کند، از هیچ هزینه‌ای برای ساخت آن دریغ نشده است.

مطلب پیشنهادی:۹ خون آشام که قهرمان هستندمی‌توانستند شرور باشند اما راهی دیگر انتخاب کردند
۹ خون آشام که قهرمان هستند

برای مقایسه، Resident Evil Village، هشتمین نسخه اصلی در این مجموعه بسیار محبوب، با وجود عضوی از یک فرنچایز بزرگ بودن و نقدهای قوی، توانست ۶ میلیون نسخه در شش ماه اول عرضه خود بفروشد.

با توجه به اوراق بهادار سامسونگ (Samsung Securities)، شرکت Krafton انتظار داشت که The Callisto Protocol حدود پنج میلیون نسخه بفروشد. با این حال، با توجه به عملکرد مالی فعلی بازی، حتی رسیدن به فروش ۲ میلیون نسخه‌ای تا سال جاری میلادی آسان نخواهد بود.

The Callisto Protocol

پروتکل کالیستو که زاییده ذهن خالق Dead Space و مدیرعامل Striking Distance، گلن شوفیلد است، بازیکنان را به چالش می‌کشد تا در سال ۲۳۲۰ و پس از اینکه یک ویروس مرموز زندانیان یک زندان فوق امنیتی در قمر مشتری را به موجودات هیولایی تبدیل می‌کند، از آن فرار کنند.

ارزش سهام کرافتون در حال حاضر پس از نقدهای منتشر شده از بازی ضربه خورده است. در سایت‌های مختلف، The Callisto Protocol طیف گسترده‌ای از امتیازات را دریافت کرده است، از جمله امتیاز ۹/۱۰ از PCGamesN، نمره ۷/۱۰ از IGN و ۵/۱۰ از Gamespot. ما نیز در بررسی خود نمره ۵/۱۰ را برای این بازی در نظر گرفتیم، چرا که کالیستو پروتکل با اینکه یادآور روزهای طلایی Dead Space است اما با مشکلات فنی خود بازیکن را بیش از حد اذیت می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک روانشناختی که باید تماشا کنیدورود به لایه‌های تاریک چند ذهن‌ بیمار!
بهترین فیلم های ترسناک روانشناختی که باید تماشا کنید


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا