بازی

هدست واقعیت مجازی PSVR 2 اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

هدست واقعیت مجازی PSVR 2 اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

سونی بامداد روز با انتشار یک پست در اکانت اینستاگرام پلی استیشن، رسما اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی PSVR 2 در اوایل ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود.

تاریخ عرضه در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۳، توسط برخی از تحلیلگران صنعت نیز انتظار می‌رفت. یکی از آن‌ها در فروردین ادعا کرد که هدست جدید در نتیجه یک «تاخیر»، سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

یکی دیگر از تحلیلگران، مینگ-چی کو از TF International Securities مستقر در هنگ کنگ نیز در خرداد ماه گفت اعتقاد دارد تولید PSVR 2 نیمه دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و می‌توانیم جایی در ماه‌های ابتدایی سال آینده، شاهد ورود آن به بازار باشیم.

آخرین بررسی من از زنجیره تامین کالاها نشان می‌دهد تولید انبوه PSVR 2 با حدود ۱.۵ میلیون دستگاه در نیمه دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. بسته به برنامه انتشار بازی‌های این هدست واقعیت مجازی، سونی احتمالا طی سه ماه نخست ۲۰۲۳ پلی استیشن وی آر ۲ را عرضه کند.

PSVR

در جریان سخنرانی اصلی سونی در نمایشگاه CES 2022 در دی ماه سال گذشته، این شرکت برای اولین بار مشخصات فنی هدست واقعیت مجازی PS5 را به اشتراک گذاشت و بازی Horizon Call of the Mountain از استودیو گوریلا و فایراسپرایت را نیز معرفی کرد.

سونی در خرداد ماه اعلام کرد که بیش از ۲۰ بازی را برای عرضه پلی استیشن VR 2 آماده خواهد کرد و یکی از آن‌ها ممکن است نسخه واقعیت مجازی Killzone باشد. ماه گذشته نیز جزئیات بیشتری از ویژگی‌های رابط کاربری هدست واقعیت مجازی PSVR 2 همچون گزینه پخش زنده، حالت سینماتیک و مشاهده محیط اطراف منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا