بازی

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Dragon Age: Dreadwolf فاش شد

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Dragon Age: Dreadwolf فاش شد

اخیرا در گزارش جدیدی ادعا شد که بازی دراگون ایج 4 یا در واقع Dragon Age: Dreadwolf قرار است مبارزاتی مانند بازی فاینال فانتزی 15 داشته باشد. تنها مدت کوتاهی پس از انتشار این گزارش، تصاویری از یک دموی بیست دقیقه‌ای از بازی لو رفته‌اند و فردی ادعا می‌کند که این ویدیو را به طور کامل تماشا کرده است.

این ادعا از سمت کاربری به نام revanchisto در ردیت مطرح شده است که می‌گوید ویدیویی از فاز آلفای دراگون ایج 4 را از طریق یکی از پلی‌تسترها (Playtester) دریافت کرده است. او این ویدیو را به طور عمومی منتشر نکرده است، اما چند تصویر از آن در اینترنت پخش شده‌اند که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. لازم به ذکر است که این تصاویر از یک نسخه به وضوح ناتمام از بازی گرفته شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]

طبق گفته‌های این لیکر و همچنین تصاویری که می‌توانیم ببینیم، شخصیت اصلی حاضر در دموی Dragon Age: Dreadwolf یک شوالیه از نژاد اِلف است که از شمشیر و سپر استفاده می‌کند. او دو یار به نام Davrin و Rook به همراه خود دارد، یکی یک شوالیه دیگر از نژاد انسان و دیگری یک Rogue از نژاد دوارف. شخصیت اصلی به همراه دو یار خود در مقر Gray Wardenها با نام Weisshaupt قرار دارند که مورد حمله Darkspawnها قرار گرفته است. revanchisto ادعا می‌کند که در ادامه این دمو، شخصیت‌های اصلی با یک اژدهای غول‌پیکر نیز درگیر می‌شوند.

از لحاظ بصری، سبک هنری Dragon Age: Dreadwolf بسیار شبیه به نسخه سوم سری یعنی Inquisition به نظر می‌رسد. حتی رابط کاربری‌ای که در این تصاویر می‌بینیم یادآور Inquisition هستند که البته باید یادآوری کرد که احتمال تغییر آن در بازی نهایی بسیار بالاست. بعد از این شباهت‌ها به یک تفاوت بزرگ با نسخه‌های گذشته سری می‌رسیم: سیستم مبارزات بازی نه تنها اکنون کاملا به صورت Real-Time انجام می‌شود، بلکه از نسخه‌های اخیر God of War الهام گرفته است و حس و حالی مشابه یک بازی هک اند اسلش دارد. همچنین این لیکر گزارش Insider Gaming را هم تایید می‌کند و می‌گوید که دیگر امکان هدایت شخصیت‌های همراه وجود ندارد و صرفا همانند سری Mass Effect می‌توانید به آن‌ها دستورات خاصی دهید.

مبارزات سری Dragon Age همواره ساختاری به سبک بازی‌های CRPG داشتند. حتی نسخه دوم که حالت اکشن‌تری به خود گرفته بود نیز از این ساختار فاصله چندانی نگرفته بود. اما به نظر می‌رسد که بایوور برای نسخه چهارم این سری دست به تغییرات بزرگی زده است و باید دید بازیکنان چطور به آن واکنش نشان خواهند داد.

بازی Dragon Age: Dreadwolf قاعدتا باید اواخر سال میلادی جاری راهی بازار شود، اما احتمال تاخیر خوردن آن تا سال بعد نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مبارزات بازی Dragon Age 4 شبیه فاینال فانتزی ۱۵ است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا