عمومی

باردیگر تأیید شد: سامسونگ حالا برترین برند صنعت موبایل است

باردیگر تأیید شد: سامسونگ حالا برترین برند صنعت موبایل است

شرکت تحقیقاتی کانالیس از عرضه‌ی جهانی ۲۹۶٫۲ میلیون گوشی هوشمند در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ خبر داد. این عدد بیانگر رشد ۱۰ درصدی درمقایسه‌با سال گذشته است و برای اولین‌بار در ۱۰ فصل اخیر، شاهد رشد دو‌رقمی هستیم.

طبق گزارش کانالیس، سامسونگ با ۲۰ درصد از سهم بازار و فروش ۶۰ میلیون گوشی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری توانست جایگاه نخست را کسب کند. این نتایج مثبت به‌دلیل عرضه‌ی سری جدید گوشی سامسونگ گلکسی A و تقاضای فراوان برای پرچم‌داران سری گلکسی S24 به‌دست آمد.

عرضه‌ی زودهنگام‌ سری S24 به سامسونگ کمک کرد تا بتواند ۱۳٫۵ میلیون دستگاه از این پرچم‌داران را در همین دوره بفروشد که درمقایسه‌با سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

برترین فروشندگان گوشی هوشمند در سه ماهه اول ۲۰۲۴

Canalys

اپل با دراختیار داشتن ۱۶ درصد از سهم بازار و فروش ۴۸٫۷ میلیون گوشی آیفون، به جایگاه دوم سقوط کرد. کوپرتینویی‌ها شاهد کاهش ۱۶ درصدی عرضه‌ی گوشی‌های خود در بازارهای اصلی‌ بوده‌اند. شیائومی با فروش ۴۰٫۷ میلیون گوشی و سهم ۱۴ درصدی از بازار، در رتبه‌ی سوم فهرست برترین فروشندگان گوشی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ قرار گرفت.

شرکت ترنشن، مالک برندهای تکنو و اینفینیکس و ایتل، نیز به‌لطف عرضه‌ی ۲۸٫۶ میلیون گوشی هوشمند و کسب ۱۰ درصد از سهم بازار جهانی در جایگاه چهارم فهرست قرار گرفت. فروش این شرکت درمقایسه‌با سال گذشته ۸۶ درصد رشد کرد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا