بازی

احتمال فروش نسخه‌ای ارزان‌تر از سرویس ایکس باکس گیم پس وجود دارد

احتمال فروش نسخه‌ای ارزان‌تر از سرویس ایکس باکس گیم پس وجود دارد

طبق یک نظرسنجی جدید، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت یک رده ارزان‌تر از سرویس ایکس باکس گیم پس را معرفی کند که شامل تبلیغ می‌شود، یا بازی‌ها را دیرتر در اختیار مشترکان قرار دهد.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید

این نظرسنجی که در فروم ریست‌ارا قرار داده شده، از بازیکنان می‌پرسد که آیا آن‌ها حاضر هستند با هزینه‌ای کمتر از حالت عادی مشترک گیم پس شوند اما در عوض این سرویس را با محدودیت‌های خاصی دریافت کنند، یا خیر. طبق مثالی که در این نظرسنجی زده شده، ممکن است بازی‌های انحصاری جدید ایکس باکس با تاخیر وارد این گیم پس ارزان‌تر شوند، تاخیری که می‌تواند تا شش ماه طول بکشد. همچنین این سرویس می‌تواند شامل تبلیغات هم بشود، هرچند که مشخص نیست این کار به چه طریقی انجام شود.

مسلما یک نظرسنجی نشان‌دهنده این نیست که چیزی قطعا اتفاق می‌افتد، اما راهی است برای شرکت‌ها تا میزان تقاضا برای یک محصول یا سرویس را بسنجند. در واقع می‌توان برداشت کرد که مایکروسافت در حال بررسی راه‌های موجود برای گسترش تعداد مشترکان گیم پس است. خود فیل اسپنسر نیز اخیرا تایید کرده بود که سرعت رشد این سرویس اندکی کاهش یافته است.

طبق آماری که ژانویه ۲۰۲۲ توسط مایکروسافت منتشر شد، گیم پس بیش از ۲۵ میلیون مشترک دارد، تعدادی که طبق ادعای سونی اکنون به ۲۹ میلیون نفر رسیده است. مدیرعامل مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا نیز اوایل امسال اعلام کرد که گیم پس پی‌سی موفق به کسب ۱۵۹٪ رشد سال به سال شده است، در حالی که بیش از ۲۰ میلیون نفر نیز از سرویس کلاود ایکس باکس استفاده کرده‌اند.

اخیرا گزارشاتی شنیدیم که این سرویس در سال ۲۰۲۱ تقریبا ۲.۹ میلیارد دلار درآمد داشته است، آن هم تنها روی کنسول‌ها.

مطلب پیشنهادی:مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌هابهترین سیستم عامل برای گیمرها کدام است؟
مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌ها


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا