بازی

تریلری ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی The Last of Us Part 1 منتشر شد

تریلری ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی The Last of Us Part 1 منتشر شد

دیشب تریلری ۶ دقیقه‌ای از گیم پلی ریمیک لست اف اس (The Last of Us Part 1) لو رفت و اکنون استودیو ناتی داگ ویدئویی ۱۰ دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرده است. 

این تریلر ۱۰ دقیقه‌ای همچنین شامل صحبت‌های کارگردان بازی نیز می‌شود که به نحوه آغاز توسعه این ریمیک اشاره می‌کند. همچنین تایید شده که ریمیک The Last of Us Part 1 روی پلی استیشن ۵ با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. شما با استفاده از رزولوشن پویا 4K می‌توانید فریم ریت را به ۶۰ افزایش دهید. 

استودیو توانسته با استفاده از سخت افزار قوی‌تر پلی استیشن ۵ فیزیک ریمیک لست اف اس را متراکم‌تر کند و سطوح، هزاران قطعه ضربه‌پذیر و تراشه‌پذیر برای برخورد گلوله دارند. انتقال کاتسین‌ به گیم‌پلی یکپارچه بوده و انیمیشن‌ شخصیت‌ها روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شده است. ناتی داگ هوش مصنوعی همراه شخصیت شما و دشمنان را نیز بهبود داده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

استودیو ناتی داگ همچنین مد permadeath و اسپید ران را هم به بازی اضافه و دو لباس جدید برای الی و جوئل طراحی کرده است. البته لیک شدن تریلر اعضای تیم را بسیار ناراحت کرده و استودیو اصلا از این موضوع راضی نیست. آرن مایر (Arne Meyer)، معاون رئیس ناتی داگ، درباره تریلر لو رفته اعلام کرد:

لو رفتن تریلر واقعا بد است. به ویژه زمانی که در آستانه انتشار یک دارایی هستیم. این برای تیم‌هایی که با تمام وجود روی ساخت چیزهای شگفت‌انگیز برای هواداران کار کرده‌اند، ناامید کننده و ناراحت کننده است.

The Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و نسخه پی‌سی نیز در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان
جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان


افسانه‌های غیرواقعی جی تی ای سن آندریس + بازی‌های پولی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا