بازی

کارگردان بازی Nier با توییت جدید خود طرفداران را به تکاپو انداخت

کارگردان بازی Nier با توییت جدید خود طرفداران را به تکاپو انداخت

وقتی صحبت از شخصیت‌های مهم در صنعت بازی به میان می‌آید، یوکو تارو، خالق سری Nier در میان عجیب‌وغریب‌ترین افراد قرار دارد. طرفدارانش مانند شاهین تمام حرکات او را نظاره می‌کنند و به همین دلیل است که وقتی تارو یک کار کمی مرموز انجام می‌دهد، بازیکنان سر از پا نمی‌شناسند.

همانطور که می‌دانید دیروز شروع سال جدید میلادی بود. بسیاری از توسعه‌دهندگان سال خوبی را برای طرفداران خود آرزو کردند، اما یوکو تارو رویکرد مرموزتری را در پیش گرفت و یک تصویر مبهم را از طریق اکانت رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟

تصویر مورد بحث دارای پس‌زمینه خاکستری است که تاریخ ۲۰۲۳ با متن سفید بزرگ نوشته شده است. چیزی که تصویر را کمی عجیب می‌کند، یک شبح سیاه زیر تاریخ است که به نظر می‌رسد نوعی موجود/ربات خرگوش را با چشمان سفید درخشان به تصویر می‌کشد. این تصویر بسیار عجیب است و بعید به نظر می‌رسد یک تبریک خشک و خالی باشد.

Nier

همانطور که می‌توان از گروه طرفداران پر و پا قرص Nier انتظار داشت، افراد زیادی در توییتر به سرعت مشغول تجزیه و تحلیل شدند. از یک شوتر دو بعدی گرفته تا بازسازی Drakengard، انواع و اقسام حدسیات به میان آمده است. موضوعی که به طور حتم باعث خوشحالی یوکو تارو شده که احتمالاً در خانه خود نشسته و به این همه هرج و مرج می‌خندد.

این احتمال وجود دارد که تارو بازی دیگری در دست ساخت داشته باشد، اگرچه مشخص نیست که با فرنچایز نیِر ارتباطی دارد یا خیر. با این حال، به نظر نمی‌رسد ارتباط زیادی با انیمه Nier: Automata داشته باشد که از ۷ ژانویه در ژاپن شروع به پخش می‌کند.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا