بازی

فروش Puss in Boots: The Last Wish به ۱۲۹ میلیون دلار رسید

فروش Puss in Boots: The Last Wish به ۱۲۹ میلیون دلار رسید

انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish که از تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکرانش آغاز شده، تاکنون در گیشه جهانی ۱۲۹.۵ میلیون دلار فروش داشته است.

Puss in Boots: The Last Wish ابتدا در ۱۸ بازار جدید از جمله استرالیا اکران شد و اکنون در ۷۲ منطقه در دسترس است. در دومین آخر هفته اکران خود، این انیمیشن موفق شد تا ۲۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. بنابراین نسبت به آخر هفته قبل از کریسمس، فروش فیلم ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده و فروش آن در سراسر جهان را به ۶۸.۶ میلیون دلار رسانده است.

مطلب پیشنهادی:10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستندوقت آن است که این آثار را از سایه بیرون بیاوریم!
10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستند

در مورد گیشه داخلی، Puss in Boots: The Last Wish جایگاه دوم خود از آخر هفته گذشته را حفظ کرده و همچنان پس از Avatar: The Way of Water قرار دارد. درست مانند بازارهای بین‌المللی، در باکس آفیس داخلی نیز فروش فیلم نسبت به آخر هفته قبل افزایش داشته و با رشد چشمگیر ۳۱ درصدی و فروش ۱۶.۳ میلیون دلار مواجه شده است. بنابراین فروش داخلی آن اکنون ۶۰.۷ میلیون دلار است.

باکس آفیس

انیمیشن خانوادگی Puss‌ in Boots: The Last Wish از دریم‌ورکس (DreamWorks) که دومین عنوان از سری اسپین‌آف‌های شرک با صداپیشگی «آنتونیو باندراس» در نقش گربه چکمه پوش محسوب می‌شود. علاوه بر باندراس که کار خود به عنوان صداپیشه گربه چکمه پوش را در سال ۲۰۰۴ و با فیلم Shrek 2 آغاز کرده بود، در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish همچنین بازیگران دیگری مانند «سلما هایک» در نقش «کیتی سافت پاوز» نیز حضور دارد که اولین بار در سال ۲۰۱۱ و انیمیشن Puss in Boots این نقش را ایفا کرد.

دیگر صداپیشگان این عنوان را «هاروی گیلن» در نقش پررو، «فلورنس پیو» در نقش گلدیلاکس، «جان مولانی» در نقش جک هورنر بزرگ، «الیویا کلمن» در نقش خرس مادر و «واگنر مورا» در نقش بیگ بد ولف تشکیل می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌انددنیای انیمیشن که فقط مال دیزنی نیست!
۱۳ انیمیشن موفق که توسط دیزنی یا پیکسار ساخته نشده‌اند


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا