رمز ارز

سرمایه‌گذاران تن‌کوین در حال انباشت! قیمت TON از روند نزولی خارج خواهد شد؟

سرمایه‌گذاران تن‌کوین در حال انباشت! قیمت TON از روند نزولی خارج خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال تن‌کوین (TON) پس از هفته‌ها کاهش، احتمالاً به دلیل اقدامات اخیر سرمایه‌گذاران خود شاهد افزایش مجدد خواهد بود.

به گزارش تیم تحلیلی Santiment، شاخص متوسط سن کوین (Mean coin age) که میانگین سنی تمام کوین‌‌های در گردش یک شبکه را ارزیابی می‌کند، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تن‌کوین به هولد کردن (HODLing) تمایل دارند.

از طرفی، شاخص میانگین آدرس‌های روزانه (DAA) از افزایش فعالیت‌ها در شبکه حکایت دارد. در صورتی که سرمایه‌گذاران به سمت انباشت TON حرکت کنند، قیمت این ارز دیجیتال به زودی می‌تواند افزایش یابد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در زمان نگارش این خبر، تن‌کوین با قیمت ۵٫۹ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال در چند روز گذشته به سمت پایین حرکت کرده و در یک کانالی نزولی قرار گرفته است. با نگاهی به تغییر موضع سرمایه‌گذاران، به نظر می‌رسد که TON می‌تواند از این کانال خارج شود.

در صورت بریک آوت احتمالی به بالاتر از خط روند بالایی، تن‌کوین می‌تواند یک رالی ۱۷ درصدی را تجربه کرده و به سمت خط مقاومت ۷ دلاری حرکت کند.

در صورت غلبه بر این مقاومت، تن‌کوین می‌تواند سطح ۷٫۸ دلار را نیز هدف قرار دهد.ton-prediction-rally-awaits-

در مقابل، اگر قیمت تن‌کوین نتواند از مرز ۵٫۹ دلار عبور کند، این ارز دیجیتال ممکن است به سطح حمایتی ۵٫۴ دلار برگردد. از دست دادن این خط حمایتی، می‌تواند سناریوی صعودی را باطل کند و افت بیشتر قیمت به سمت ۵٫۲ دلار را به همراه داشته باشد.

منبع

بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا