بازی

تام کروز: اجازه نمی‌دهم Top Gun Maverick روی سرویس‌های استریم پخش شود

تام کروز: اجازه نمی‌دهم Top Gun Maverick روی سرویس‌های استریم پخش شود

همانطور که به زمان اکران فیلم موردانتظار Top Gun: Maverick نزدیک می‌شویم، «تام کروز» هنرپیشه اصلی این فیلم توضیح داد که به هیچ وجه برای اولین بار روی سرویس‌های استریم قرار نخواهد گرفت و ابتدا در سینماها اکران می‌شود.

کروز در جشنواره کن درباره این موضوع به حضار گفت:‌ «چنین اتفاقی رخ نخواهد داد! هیچوقت!»

به گزارش ورایتی، بیانیه تام کروز به شدت با تشویق حاضرین مواجه شد. او سپس اضافه کرد:

زمان زیادی را با صاحبان سینماها گذرانده‌ام. به خوبی می‌دانم کسانی که آن را مدیریت می‌کنند، چه سختی‌هایی می‌کشند. بدانید که ما در حال ساخت Mission: Impossible هستیم و Top Gun نیز به زودی اکران خواهد شد.

تام کروز

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

کروز ادعا می‌کند که این دو فرنچایز کمک زیادی به سینماهای سراسر جهان خواهد کرد که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا خسارات زیادی به آن‌ها وارد شده است. او همچنین تاکید کرد که برای سینماها فیلم می‌سازد.

ماه گذشته در جریان رویداد CinemaCon، پارامونت پیکچرز از عنوان فیلم بعدی از سری ماموریت غیرممکن به همراه یک تریلر رونمایی کرد: Mission: Impossible–Dead Reckoning Part One که احتمالا نام فیلم بعدی هم بر اساس آن انتخاب خواهد شد. Dead Reckoning Part One قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) پس از چندین تاخیر اکران شود.

فیلم Top Gun: Maverick نیز در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) اکران خواهد شد.


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا