بازی

انتشار بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

انتشار بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

استودیو Nacon به تازگی اعلام کرد که عرضه بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده و ساخت نسخه‌های نسل پیش کنسولی نیز لغو شده است.

در یک به‌روزرسانی جدید، Nacon گفت که تلاش می‌کند تا با صرف زمان بیشتر برای توسعه بازی، این نسخه از سری اتومبیل‌رانی Test Drive را به پرطرفدارترین نسخه تا به امروز تبدیل کند. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، در ابتدا قرار بود سپتامبر (شهریور/مهر) امسال عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

این استودیو در ادامه پست وبلاگ خود نوشت:

با هدف استفاده حداکثری از فناوری جدیدترین کنسول‌ها و به حداکثر رساندن کیفیت کلی بازی، Nacon تصمیم گرفته که دیگر بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown را برای پلی‌ استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان توسعه ندهد.

در حالی که هدف اصلی ساخت بازی، یعنی ایجاد یک ماکت در مقیاس ۱:۱ از هنگ کنگ که در آن اتومبیل‌های مجلل با یکدیگر مسابقه می‌دهند، تغییری نکرده است، Nacon اضافه کرد که دوست دارند بر مولفه سبک زندگی بازی نیز تمرکز کنند. این امر جنبه‌های مختلفی از مالکیت خودرو را در بر می‌گیرد، از خرید مجموعه‌ای جدید از ماشین‌ها گرفته تا استفاده از آن‌ها به گونه‌ای که شهرت شما را در صحنه مسابقات Solar Crown افزایش دهد.

این رقابت به جنگ میان دو گروه The Streets و The Sharps خلاصه می‌شود. هر گروه می‌خواهد سبک مخصوص به خود را به شهر تحمیل کند و شما باید هنگام بالا رفتن از رتبه‌های اجتماعی صحنه مسابقات، یک طرف را انتخاب کنید. هر گروه دارای مقر مخصوص به خود برای تجمع، جشن گرفتن پیروزی‌ها و یافتن ماموریت‌های جدید و همچنین یک منطقه VIP است که برای مورد اعتمادترین اعضای هر دو جناح در نظر گرفته شده است.

Test Drive Unlimited: Solar Crown

در حال حاضر استودیو سازنده روی چندین نسخه بتا Test Drive Unlimited: Solar Crown کار می‌کند، اگرچه هنوز تاریخی برای انجام تست توسط بازیکنان مشخص نشده است. این ناشر همچنین بازی Greedfall 2: The Dying World را روز گذشته معرفی کرد، دنباله‌ای برای عنوان نقش آفرینی محصول سال ۲۰۱۹ که شامل گزینه‌های مبارزه تاکتیکی جدید است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WRC 10 – رالی در برزخسخت‌ترین جاده‌ها، سرسخت‌ترین راننده‌ها
بررسی بازی WRC 10 – رالی در برزخ


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا