بازی

نام بازی Dragon Age 4 رسما مشخص شد

نام بازی Dragon Age 4 رسما مشخص شد

بایوور دقایقی پیش رسما از نام بازی مورد انتظار Dragon Age 4 رونمایی کرد، و وعده انتشار اطلاعات بیشتر طی سال میلادی جاری را داد.

با اعلام رسمی، نسخه چهارم سری «عصر اژدها» Dragon Age: Dreadwolf نام خواهد داشت. همانطور که بعد از پایان نسخه سوم سری یعنی Dragon Age: Inquisition فهمیدیم، و همانطور که بایوور هم پیش از این تایید کرده بود، نسخه چهارم قرار است تمرکز ویژه‌ای روی شخصیت «سولاس» داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز برای موبایل [تماشا کنید]بازی‌هایی که دوستشان خواهید داشت
بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز برای موبایل [تماشا کنید]

سولاس یکی از همراهان شخصیت اصلی نسخه سوم این فرنچایز بود که در نهایت با فاش شدن هویت واقعی‌اش به عنوان Dread Wolf، به شخصیت منفی بسته الحاقی Trespasser و حالا Dragon Age: Dreadwolf تبدیل شد. بایوور در بلاگ پست جدید خود تایید کرد که بازیکنان تازه‌وارد به سری با نسخه چهارم نیازی به نگرانی از بابت ندانستن داستان ندارند، چرا که این شخصیت به خوبی در Dreadwolf معرفی خواهد شد.

در این بلاگ پست، بایوور همچنین تایید کرد که این بازی امسال منتشر نخواهد شد، همانطور که در گزارشات هم شنیده بودیم. اما در عوض، طرفداران می‌توانند منتظر اخبار بیشتری در ادامه سال میلادی جاری باشند.

هیجان بین طرفداران این سری برای ادامه Dragon Age بسیار بالا است، مخصوصا با توجه به زمان زیادی که از انتشار آخرین نسخه سری گذشته. از طرف دیگر هم بایوور بعد از گذراندن چند سال نه‌چندان موفق با امثال Anthem و Mass Effect Andromeda، چیزهای زیادی برای ثابت کردن دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Mass Effect: Legendary Edition – یادآوری عصر طلایی بایوورکلکسیون مورد علاقه فرمانده شپرد در سیتادل
بررسی بازی Mass Effect: Legendary Edition – یادآوری عصر طلایی بایوور


صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا