بازی

نمرات فصل ۳ سریال The Boys منتشر شد – یک فصل درخشان دیگر

نمرات فصل ۳ سریال The Boys منتشر شد – یک فصل درخشان دیگر

فصل سوم سریال The Boys (بویز/پسران) فردا ۱۳ خرداد پخش می‌شود و در همین راستا منتقدان نظر خود درباره آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند.

تا این لحظه، فصل ۳ بویز نمره شگفت‌انگیز ۱۰۰ (بر اساس ۱۸ نقد) را از سایت راتن تومیتوز و نمره ۷۴ (بر اساس ۸ نقد) را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است. به عقیده منتقدان، فصل سوم با اینکه انتظارات جدیدی در مخاطبان ایجاد کرده، از نظر شخصیت‌پردازی و روایت به بلوغ قابل توجهی رسیده و لحظات هیجان‌انگیز و جذاب بسیاری خلق می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

در ادامه باهم خلاصه‌ای از برخی نقدهای سریال را می‌خوانیم:

از میان خطوط داستانی، کیمیکو و فرنچی جذاب‌ترین‌ها برای تماشا هستند. چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این فصل از Boys وجود دارد، اما خیلی چیزها هم هستند که دوست داشتیم در آن ببینیم. اکثر شخصیت‌ها به نقطه‌ای رسیده‌اند که دیگر به انگیزه‌های تازه و تاثیرات بیرونی جهت حرکت روبه‌ جلو احتیاج دارند.

Collider – نمره ۸۳ از ۱۰۰

فصل سوم The Boys فراموش نمی‌کند به شخصیت‌هایش عمق بیشتری ببخشد، در حالی که همزمان لحظاتی پرخون و شگفتی‌آور خلق می‌نماید.

Empire – نمره ۸۰ از ۱۰۰

سریال بویز همیشه سرگرم‌کننده است اما می‌توانست خیلی قدرتمندتر ظاهر شود. برای نخستین بار، به‌نظر می‌رسد سازندگان از آزاد کردن تمام پتانسیل و قدرت آن هراس داشته‌اند.

The Playlist – نمره ۵۸ از ۱۰۰

در فصل جدید سریال بویز شخصیت بوچر با استفاده از یک سرم خاص قدرت‌های ابرقهرمانی به دست می‌آورد، اما تنها ۲۴ ساعت برای استفاده از آن‌ وقت دارد. بازیگرهای جدید فصل سوم شامل جنسن آکلز (Jensen Ackles) از سریال سوپرنچرال، لوری هولدن (Laurie Holden) از سریال مردگان متحرک، شان پاتریک فلانری (Sean Patrick Flanery) از فیلم Boondock Saints، نیک وکسلر (Nick Wechsler) و مایلز گاستون ویلانووا (Miles Gaston Villanueva) می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد پخش فصل سوم The Boys فردا (۱۳ خرداد) در آمازون پرایم آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بار که یک قهرمان جان قهرمان دیگری را گرفتدستانی که به جای کمک، به خون آلوده شدند… آن هم خون یک دوست
۱۰ بار که یک قهرمان جان قهرمان دیگری را گرفت


تماشا کنید: صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا