بازی

فروش بازی Cyberpunk 2077 به ۲۰ میلیون نسخه رسید

فروش بازی Cyberpunk 2077 به ۲۰ میلیون نسخه رسید

سی دی پراجکت شب گذشته در اکانت توییتر خود اعلام کرد که تاکنون ۲۰ میلیون نسخه از بازی Cyberpunk 2077 به فروش رفته است. این رقم در مقایسه با ۱۸ میلیون نسخه گزارش شده در ماه آوریل، افزایش داشته است.

جدیدترین نقطه عطف در فروش سایبرپانک پس از احیای مجدد اخیر این عنوان به دست آمده که چرخه عمر پر از دست‌اندازی داشته است. طبق گزارش هفته گذشته سازندگان، این بازی در حال حاضر روزانه بیش از یک میلیون بازیکن را جذب خود می‌کند.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین نسل گذشته کنسول معرفی شد و این اثر موردانتظار از طریق پیش‌خرید، ۸ میلیون نسخه فروخت. مجموع فروش بازی در ماه ابتدایی عرضه به ۱۳ میلیون نسخه افزایش یافت.

با این حال، با وجود آمار فروش بالا، این اثر در زمان انتشار با مشکلاتی جدی روبه‌رو بود. پس از سه بار تاخیر در عرضه، Cyberpunk 2077 با انبوهی از مشکلات فنی برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه شد که در نتیجه از فروشگاه پلی‌ استیشن خارج شد.

افزایش اخیر بازیکنان به دنبال عرضه پچ ۱.۶ همراه است که ویژگی‌ها و پیشرفت‌های مختلف جدیدی را به این عنوان اضافه کرده و با تخفیف در استیم نیز همراه شده است. انیمه Cyberpunk 2077 Edgerunners نیز دو هفته پیش در نتفلیکس عرضه شد و نقدهای بسیار خوبی از سوی منتقدان و عموم تماشاگران دریافت کرد.

Cyberpunk 2077

اولین بسته الحاقی Phantom Liberty دو هفته پیش معرفی شد که در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و استیدیا منتشر خواهد شد. سازندگان اعلام کردند این تنها بسته الحاقی برنامه‌ریزی‌شده برای بازی خواهد بود، اما به توسعه بیشتر آی‌پی سایبرپانک «کاملاً متعهد» هستند.


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا