بازی

اپیک گیمز به پرداخت ۵۲۰ میلیون دلار جریمه شده است

اپیک گیمز به پرداخت ۵۲۰ میلیون دلار جریمه شده است

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) دو شکایت مختلف علیه اپیک گیمز مطرح کرده بود و اکنون این کمپانی به پرداخت ۵۲۰ میلیون دلار به عنوان جریمه راضی شده است.

۲۷۵ میلیون دلار به خاطر نقض قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) به FTC پرداخت می‌شود. ۲۴۵ میلیون باقی مانده هم به بازیکنانی داده خواهد شد که با فرآیندهای پرداخت گمراه کننده بازی گیج شده بودند. اپیک گیمز با جمع آوری اطلاعات شخصی بازیکنان زیر ۱۳ سال بدون رضایت والدین آن‌ها، قوانین COPPA را زیر پا گذاشته بود.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

از طرف دیگر بازیکنان زیر ۱۳ سال قادر بودند بدون اجازه والدین خود به صورت متنی و صوتی با دیگران چت کنند. گوگل در گذشته به خاطر چنین تخلفاتی تنها ۱۷۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کرده بود، ولی به نظر نمی‌رسد که این کمپانی با رقم ۲۷۵ میلیون دلاری مشکلی داشته باشد. 

بازی فورتنایت از استودیو اپیک گیمز

FTC همچنین به Epic اتهام دارد کرده که با تنظیمات گیج کننده دکمه تایید خرید، سعی در گمراه کردن بازیکنان داشت. همچنین گزارشاتی در مورد خریدهای تصادفی در صفحه بارگزاری یا اسلیپ مود نیز وجود دارد که ضربه بزرگی به دفاع اپیک گیمز وارد کردند. البته باید اشاره کنیم که کمپانی از قبل بسیاری از این مشکلات را برطرف کرده بود.

این شرکت برای تعطیلات کریسمس هر روز یک بازی را در استور خود رایگان می‌کند. در حال حاضر چهار عنوان Bloons TD 6، کاستوم کوئست ۲ (Costume Quest 2)، سیبل (Sable) و Horizon Chase Turbo توسط اپیک رایگان شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایتفورتنایت را قورت بده!
۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایت


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا