بازی

اخبار مربوط به بازگشت سریال The Punisher تکذیب شد

اخبار مربوط به بازگشت سریال The Punisher تکذیب شد

اخیرا در گزارشی به نقل از رزاریو داوسن (Rosario Dawson) بازیگر نقش کلِر تمپل (Claire Temple) در سریال‌های مارول گفته شده بود که طرفداران یک بار دیگر شاهد سریال پانیشر (The Punisher) با بازی جان برنتال (Jon Bernthal) خواهند بود. اکنون داوسن این ادعا و گزارش را تکذیب کرده است.

طبق گزارش قبلی، داوسن در نمایشگاه کمیک و سرگرمی شیکاگو گفته بود که سریال The Punisher دوباره ساخته خواهد شد و حتی به نام برنتال نیز اشاره کرد و علاقه خود برای حضور شخصیتش یعنی Claire در این سریال را نشان داده بود.

مطلب پیشنهادی:10 چیزی که باید در سه‌گانه دوم مرد عنکبوتی ببینیمنگاهی به افق پیش روی مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول
10 چیزی که باید در سه‌گانه دوم مرد عنکبوتی ببینیم

با این حال، داوسن به‌نظر می‌رسد در توییت جدید خود کمی این گزارش را اصلاح کرده است. هرچند توییت او نسبتا رمزآلود است، اما در همان روزی منتشر شده که گزارش مربوط به ادامه سریال پانیشر منتشر شده است. او در توییت خود نوشت که اعلام زودهنگام این موضوع نتیجه «هیجان زده» شدن بر اساس «اطلاعات هواداران» بوده است.

پانیشر

او در توییت خود نوشت:

به من نمی‌توان اعتماد کرد! اطلاعاتی که از طرفداران دریافت می‌شود می‌تواند مبهم و مشکوک باشد. اشتباه من بوده! هیجان زده شده‌ام!

چند هفته پیش، مارول در طول رویداد کامیک‌کان سن دیگو، از لاین آپ کامل فاز ۵ دنیای سینمایی مارول و همچنین فاز ۶ و ۷ آن رونمایی کرد. با این حال، هشت فضای خالی در آن‌ها وجود دارد که انتظار می‌رود برخی از آن‌ها در کنفرانس آینده دیزنی در ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) معرفی شوند.

در اخبار دیگری در همین رابطه، اخیرا ظاهر جدید دردویل در سریال «شی-هالک» به نمایش گذاشته شده بود که لباس جدید مت مرداک در آن دیده می‌شد.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا