بازی

بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Jade لو رفت

بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Jade لو رفت

ویدئوهای بیشتری از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed: Codename Jade، عنوان موبایلی جدید یوبیسافت، در فضای آنلاین لیک شده است.

Assassin’s Creed Jade که در ماه سپتامبر معرفی شد، توسط ناشر به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی AAA برای پلتفرم‌های تلفن همراه توصیف می‌شود که در چین باستان می‌گذرد.

ویدئوهای زیر جدیدترین لیک‌هایی هستند که ظاهرا از یک تست آلفای بازی سرچشمه می‌گیرند و طبق گزارش‌ها، بازیکنان قبل از اینکه یوبیسافت پذیرش ثبت نام را متوقف کند، می‌توانستند به آن دسترسی پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

یکی از ویدیوها روند خلق شخصیت را نشان می‌دهد که پس از آن حدود ۱۵ دقیقه گیم‌پلی انجام می‌شود، جایی که بازیکن وظیفه دارد از دهکده Yongning در برابر مهاجمان محافظت کند.

ویدئوی دیگر در شهر یانگژو می‌گذرد که نشان می‌دهد بازیکن قبل از نفوذ مخفیانه به محل اقامت فرماندار منطقه برای یافتن و سرقت مجوز، پرش همیشگی سری اساسینز کرید به سمت کاهدان را انجام می‌دهد. سپس برای فراخوانی اسب خود سوت می‌زند و از محل خارج می‌شود.

یوبیسافت به طور رسمی چیز زیادی در مورد Jade فاش نکرده است. تصور می‌شود که این عنوان یک توسعه مشترک با شرکت غول بازی‌سازی چینی Tencent باشد که در ماه سپتامبر یک همکاری استراتژیک بزرگ با Ubisoft اعلام کرد.

Jade یکی از شش بازی اساسینز کرید است که در شوکیس یوبیسافت در ماه سپتامبر مورد بحث قرار گرفت.

Assassin’s Creed Jade

عنوان بعدی این سری بازی Assassin’s Creed Mirage خواهد بود که در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهد شد. عناوین پرچم‌دار بعدی سری بعد از میراژ با نام‌های رمزی Red و Hexe ساخته می‌شوند و به عنوان بخشی از هاب جدید Assassin’s Creed Infinity منتشر خواهند شد.

Red که توسط استودیوی Quebec ساخته می‌شود در ژاپن فئودالی می‌گذرد. پس از آن، بازی Hexe حول محور محاکمه جادوگران در آخرین روزهای امپراتوری روم مقدس می‌چرخد.

یوبیسافت همچنین در حال کار روی یک بازی مستقل چند نفره اساسینز کرید و یک عنوان موبایلی دیگر با نتفلیکس است.

مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا