رمز ارز

اولین هدیه کریسمس شیبا به کاربران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از توسعه‌دهندگان اصلی شیبا اینو (SHIB) به نام Shib Trophias اعلام کرده که نسخه بتای راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

به گزارش سایت کریپتوبیسیک، این توسعه‌دهنده خاطرنشان کرده که اولین قدم برای راه‌اندازی نسخه بتای شیباریوم، به‌روزرسانی وبسایت رسمی شیبا است. البته به گفته Trophias، تیم توسعه‌دهنده شیبا وبسایت این پروژه را در مراحل مختلف به‌روز خواهد کرد. اظهارات جدید Trophias در مورد شیباریوم در حالی منتشر می‌شود که مدیریت رسمی شیبا در توییتر فاش کرده که شمارش معکوس برای یک وبسایت جدید آغاز شده است.

اعضای جامعه شیبا به انتشار خبرهای مربوط به راه‌اندازی شیباریوم، واکنش‌های مثبتی نشان دادند. در همین راستا، برخی از کاربران این به‌روزرسانی را به عنوان اولین هدیه کریسمس توصیف کرده‌اند.

به گفته توسعه‌دهندگان شیبا، راه‌حل لایه دوم شیباریوم از نظر مقیا‌س‌پذیری، سرعت و امنیت، مشابه پالیگان خواهد بود. آنها پیش‌تر هم اعلام کرده بودند که این پلتفرم جدید پس از راه‌اندازی به مرکزی برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) تبدیل خواهد شد و تمام محصولات اکوسیستم شیبا، از جمله شیباسواپ، توکن SHIB، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شیبوشی‌ها و غیره، به شبکه جدید مهاجرت خواهند کرد.

شیبا اینو، یکی از پربازدیدترین ارزهای دیجیتال در بایننس!

بر اساس داده‌های جدید ارائه‌شده توسط بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، شیبا (در کنار بیت کوین و اتریوم) یکی از پربازدیدترین ارزهای دیجیتال در این صرافی در سال ۲۰۲۲ بوده است.

علی‌رغم کاهش قابل‌توجه قیمت شیبا از اوج تاریخی خود، این میم کوین محبوب توانسته یک جامعه فعال را برای خود ایجاد کند.

رشد ۱۳ درصدی شیبا در برابر دوج کوین!

داده‌های بازار نشان می‌دهند که این هفته، قیمت شیبا در برابر رقیب اصلی خود، یعنی دوج کوین ۱۳ درصد افزایش یافته است. این دومین هفته متوالی است که جفت ارز SHIB/DOGE در یک رالی صعودی قرار دارد. و از آن‌جایی که همچنان محرک‌های بیشتری برای پروژه شیبا در راه است، انتظار می‌رود که این روند افزایشی ادامه داشته باشد.

نمودار کندل یک روزه شیبا/دوج کوین.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا