بازی

نیل دراکمن تایید کرد که ناتی داگ روی ۳ بازی جدید کار می‌کند

نیل دراکمن تایید کرد که ناتی داگ روی ۳ بازی جدید کار می‌کند

نیل دراکمن، یکی از رؤسای ناتی داگ (Naughty Dog)، شب گذشته تایید کرده که این استودیوی پلی استیشن در حال حاضر مشغول کار روی سه بازی مختلف است.

از زمان انتشار بازی The Last of Us Part II در سال ۲۰۲۰، ناتی داگ در مورد پروژه‌های آینده خود سکوت کرده بود و چیزی نمی‌گفت. اگرچه این استودیو به طور واضح بیان کرده که در حال کار روی یک بازی چندنفره جدید است، اما دیگر پروژه‌ها و بازی‌ها هنوز به‌طور کامل معرفی نشده‌اند.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟

با این حال، بر اساس اظهار نظر جدید دراکمن، مشخص شده که یکی از برجسته‌ترین استودیوهای بازی‌سازی در جهان، اکنون در حال ساخت سه عنوان جدید به طور همزمان است.

دراکمن در پیامی که ماه فوریه در توییتر خود ارسال کرده بود، توجه طرفداران را به این واقعیت جلب کرده بود که ناتی داگ برای چندین موقعیت شغلی در استودیو، نیروی جدید استخدام می‌کند. به دنبال تشویق مردم برای ارسال رزومه و پیوستن به استودیو بازی‌سازی، دراکمن اشاره کرد بود که استودیو در حال توسعه سه پروژه جدید است.

دراکمن برای بیان این موضوع از سه ایموجی مختلف در توییت خود استفاده کرد تا ماهیت مخفیانه این بازی‌ها را به شما منتقل کند. همانطور که قابل انتظار بود، بسیاری از طرفداران در پاسخ به این توییت شروع به نظریه‌پردازی کردند که این سه بازی چه عناوینی می‌توانند باشند.

ناتی داگ

با رویداد سامر گیم فست که دیشب برگزار شد، اکنون می‌دانیم دو پروژه ناتی داگ چیست. اولین مورد، عنوان چندنفره لست آو آس تحت عنوان Factions است که طی یکی دو سال گذشته به طور عمومی در مورد آن صحبت کردند.

مورد دوم بازسازی بازی اصلی The Last of Us برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی است. پروژه‌ای که ناتی داگ پیش از دیشب هیچ اشاره‌ای به آن نکرده بود، اما گزارش‌های متعددی از افشاگران در مورد پروسه ساخت آن منتشر شد.

آخرین مورد از این سه بازی، بیشترین رمز و راز را دارد. این پروژه احتمالا عنوان پرچمدار بعدی Naughty Dog خواهد بود و بسیاری از طرفداران امید دارند که به نحوی با The Last of Us یا آنچارتد مرتبط باشد.

با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که این بازی یک سرمایه گذاری کاملا جدید برای ناتی داگ و یک IP متفاوت باشد. بار دیگر باید اشاره کرد که هم‌اکنون اساسا هیچ اطلاعاتی در مورد این عنوان وجود ندارد، بنابراین تنها باید منتظر اخبار و اعلامیه‌های آینده ماند.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا