بازی

کارگردان فیلم Thunderbolts انتخاب شد؛ با «جوخه انتحار» مارول بیشتر آشنا شوید

کارگردان فیلم Thunderbolts انتخاب شد؛ با «جوخه انتحار» مارول بیشتر آشنا شوید

مارول تاکنون با اکران موفق قسمت دوم دکتر استرنج ۲، نمایش سریال مون نایت و کلی اثر جذاب دیگر، سال خوبی را سپری می‌کند. اکنون مارول کارگردان فیلم Thunderbolts، یکی از پروژه‌های مرموز خود را پیدا کرده‌ است.

سایت Deadline گزارش کرده که جیک شرایر کارگردان این فیلم خواهد بود. اریک پیرسون، فیلم‌نامه‌نویس Black Widow نیز نویسنده آن را برعهده دارد و کوین فایگی تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟

هنوز اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم در دست نیست، اما Thunderbolts تیمی از ابرشرورها هستند که زیر نظر تادئوس «تاندربولت» راس به ماموریت‌های خطرناک برای دولت می‌روند. در اصل این نسخه مخصوص مارول از The Suicide Squad دی‌سی است.

هنوز صحبتی در مورد اینکه چه کسی در این تیم حضور دارد، به میان نیامده است. با این حال، یک منبع نزدیک به ددلاین گفته که مارول در حال مذاکره با بازیگرانی است که قبلا بخشی از MCU بوده‌اند.

Thunderbolts

بدین معناست هر شروری که هنوز در دنیای سینمایی مارول زنده است، احتمال حضور در این فیلم را دارد. شخصیت‌هایی که می‌توانند در این تیم حضور داشته باشند عبارتند از:

  • Yelena Belova با بازی فلورنس پیو
  • Baron Zemo با بازی دنیل برول
  • Abomination با بازی تیم راث
  • Taskmaster با بازی اولگا کوریلنکو
  • Ghost با بازی هانا جان کامن
  • U.S. Agent با بازی وایت راسل
  • Winter Soldier با بازی سباستین استن

قطعا دیدن اینکه چه کسی در این تیم قرار می‌گیرد، هیجان‌انگیز خواهد بود. مارول با شخصیت‌های خاصی مانند «یلنا» و «مامور آمریکا» مدت‌هاست که بذر این پروژه را در MCU می‌کارد. با این حال، بزرگترین مانعی که این فیلم باید از آن عبور کند، شخصیت تاندربولت است.

ویلیام هرت این شخصیت را بیش از یک دهه در دنیای سینمایی مارول بازی کرد، اما وی متاسفانه اوایل سال میلادی جاری درگذشت. به‌نظر می‌رسد مارول به دنبال انتخاب بازیگر جدید برای این شخصیت باشد که البته منطقی است. زیرا بسیار عجیب خواهد بود اگر شخصیت اصلی در فیلم ظاهر نشود.

Thunderbolts

جیک شرایر بیشتر به خاطر کارگردانی موزیک ویدیو برای خوانندگانی مانند کانیه وست و کندریک لامار مشهور است، اما این کارگردان بی‌سر و صدا در دهه گذشته در دنیای سینما و تلویزیون نامی برای خود دست و پا کرده است. او فیلم‌هایی مانند Robot & Frank در سال ۲۰۱۳ و درام رمانتیک Paper Towns را کارگردانی کرده است.

از جنبه تلویزیونی، شرایر مشغول کارگردانی اپیزودهای Kidding، Lodge 49، Dave، و سریال ترسناک Brand New Cherry Flavor بوده است. شرایر همچنین به تازگی تولید سریال Beef را برای استودیو A24 و شبکه نتفلیکس به پایان رساند.

مطلب پیشنهادی:۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسیدنابغه‌هایی در قالب قهرمانان و ویلن‌ها
۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا