بازی

ولو ویژگی جدیدی را برای استیم معرفی کرده است

ولو ویژگی جدیدی را برای استیم معرفی کرده است

ولو ویژگی جدیدی به اسم استیم ری‌پلی (Steam Replay) معرفی کرده که به شما اجازه می‌دهد در آخر سال زمان خود در این پلتفرم را بررسی و تحلیل کنید. 

Steam محبوب‌ترین پلتفرم و فروشگاه بین پی‌سی‌بازان محسوب می‌شود و از سال ۲۰۰۳ این جایگاه را حفظ کرده است. ویژگی استیم ری‌پلی نه تنها به شما اجازه می‌دهد که تمامی بازی‌هایی که در سال گذشته تجربه کرده‌اید را مشاهده کنید، بلکه زمان و نحوه بازی شما را نیز مشخص می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

در سال‌های چنین ویژگی‌هایی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند تا به کاربر اجازه دهند نگاهی به فعالیت خود در پایان هر سال داشته باشد. البته ولو اولین کمپانی در صنعت ویدئو گیم نیست که این کار را انجام می‌دهد و سونی و نینتندو نیز در سال گذشته ورژن خود از این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده بودند. 

استیم

استیم ری‌پلی به گیمرها اجازه می‌دهد نگاه کنند که در سال گذشته چه عناوینی را تجربه، چه تعداد تروفی کسب و چه درصدی از کل زمان خود را صرف هر بازی کرده‌اند. Steam Replay یک سری آمار شخصی‌سازی نیز دارد و با استفاده از آن حتی میزان استفاده از کنترلر توسط بازیکن نیز مشخص می‌شود. 

استیم دک نیز برای ولو از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به همین خاطر میزان استفاده از این دستگاه نیز با استیم ری‌پلی قابل مشاهده است. شما همچنین می‌توانید آماری که از استیم ری‌پلی به دست می‌آورید را با دوستان خود در Steam یا دیگر پلتفرم‌ها به اشتراک قرار دهید. 

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟


استیم دک؛ کنسول بازی‌ای که می‌تواند کامپیوتر باشد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا