رمز ارز

پیش‌بینی قیمت کاردانو در بازار صعودی بعدی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با تداوم فعالیت‌های توسعه‌ای بلاکچین کاردانو، قیمت ارز دیجیتال بومی این شبکه، ADA، شاهد حرکت صعودی قابل‌توجهی است و در حال حاضر، بالاتر از سطوح کلیدی قرار دارد.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های بازار، قیمت ADA یک روز پس از راه‌اندازی Aiken، زبان برنامه‌نویسی و کیت ابزار جدید برای تسهیل توسعه قراردادهای هوشمند در بلاکچین کاردانو، در فاز آلفا، ۶ درصد افزایش یافت و به ۰٫۴۶ دلار رسید. در حالی که قیمت کاردانو در یک کانال صعودی بالا می‌رود، شاخص قدرت نسبی (RSI) آن نیز به سمت سطوح بالاتر از ۷۰ حرکت می‌کند.

قیمت کاردانو در بازه زمانی روزانه.
قیمت کاردانو در بازه زمانی روزانه.

بر اساس تجزیه و تحلیل تکنیکال نمودار کاردانو، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ADA به دلیل بریک آوت و غلبه بر مقاومت ۰٫۴۲۸ دلاری و شکل‌گیری الگوی سر و شانه معکوس، یک رالی صعودی ۴۰ درصدی به سمت ۰٫۶ دلار داشته باشد. البته انتظار می‌رود که در این مسیر، کاردانو ابتدا با مقاومت ۰٫۵۲ دلاری مواجه شود.
در بازه زمانی هفتگی، قیمت ADA در حال صعود به بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ هفته‌ای است. اگر قیمت تا پایان هفته بالاتر از این سطح باقی بماند، یک رالی عظیم آغاز خواهد شد.

نمودار قیمت کاردانو در بازه زمانی هفتگی.
نمودار قیمت کاردانو در بازه زمانی هفتگی.

همچنین، برای اولین بار از سال ۲۰۲۰، میانگین متحرک ۵۰ روزه کاردانو از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه آن عبور کرده که یک نشانه مثبت تلقی می‌شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

حرکت قیمت کاردانو به سمت ۱۵ دلار؟!

در همین حال، نهنگ‌های کاردانو در حال خرید مقادیر قابل‌توجهی از کوین ADA هستند. طبق گزارش‌ها، گروهی از نهنگ‌های کاردانو اخیراً ۵۶۰ میلیون توکن ADA به ارزش ۲۱۸ میلیون دلار را انباشت کردند. به گفته تحلیلگران، تراکنش‌های بزرگ ADA همچنان بالا است که نشان می‌دهد فعالیت شبکه کاردانو با حرکت سرمایه‌گذاران سازمانی و نهنگ‌ها در حال افزایش است. تحلیلگران این موضوع را یک سیگنال صعودی می‌دانند که می‌تواند از روند افزایشی قیمت ADA حمایت کند.
علاوه بر این، پس از اینکه در پایان ماه مارس تعداد کیف پول‌های کاردانو از مرز ۴ میلیون عبور کرد، Dan Gambardello، اینفلوئنسر جامعه کاردانو، استدلال کرد که این ارز دیجیتال موقعیت بهتری نسبت به اتریوم دارد. او با مقایسه جدول‌های زمانی اتریوم و کاردانو، پیش‌بینی کرد که قیمت ADA در بازار صعودی بعدی به بالای ۱۵ دلار و ارزش بازار آن به حدود ۵۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید. او معتقد است که پیشرفت‌های مربوط به کاردانو مطابق با اتریوم است و کاردانو را بلاکچین بهتری می‌داند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا