بازی

ظاهرا کراس‌اوور فورتنایت و دکتر هو به زودی اتفاق می‌افتد

ظاهرا کراس‌اوور فورتنایت و دکتر هو به زودی اتفاق می‌افتد

به تازگی خبر رسیده که رویداد دکتر (Doctor Who) به فورتنایت خواهد آمد. کاربر توییتر iFireMonkey که به طور منظم محتوای Fortnite را قبل از معرفی رسمی، گزارش می‌دهد، ادعا کرده که کراس‌اوور این بازی با سریال علمی تخیلی بی‌بی‌سی اتفاق می‌افتد.

به گفته او، این رویداد دو هفته‌ای با جشن شصتمین سالگرد سریال که اواخر امسال آغاز می‌شود، برگزار می‌شود. او ادعا کرد به فروشگاه آیتم‌ها ۲ اسکین، ۲ کلنگ، ۱ گلایدر و ۱ ایموت اضافه خواهد شد.

iFireMonkey همچنین تصویری از چیزی که گمان می‌رود نسخه بسیار اولیه تب همین رویداد باشد را در منوی بازی منتشر کرد. این منو دارای ارجاعاتی به Tardis و U.N.I.T است که هر دو متعلق به سریال علمی تخیلی هستند.

فورتنایت

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

فورتنایت در طول سال‌ها با چندین برند بزرگ از جمله Star Wars، Dragonball Z و غیره کراس‌اوور داشته است.

مشخص نیست که آیا این رویداد به اندازه برخی از کراس‌اوورهای دیگر همه‌جانبه خواهد بود یا خیر. به عنوان مثال، همکاری‌های مختلف جنگ ستارگان، لایت‌سیبرها را به عنوان سلاح‌های ویژه در بازی اضافه کرده‌اند.

رویدادهای مارول شامل مکانیزم چرخیدن مرد عنکبوتی، موشک‌های مرد آهنی و سایر سلاح‌های الهام‌گرفته از کمیک بوک‌ها بود. بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد این رویداد جدید بیشتر بر روی حالت خلاقانه بازی متمرکز خواهد بود، اگرچه نحوه بروز آن مشخص نیست.

Doctor Who شصتمین سالگرد خود را در اواخر امسال جشن می‌گیرد، با سه قسمت ویژه که دکتر مورد علاقه طرفداران، دیوید تننت، به این نقش بازمی‌گردد. کاترین تیت همچنین نقش خود را به عنوان دونا نوبل در قسمت‌های ویژه که در نوامبر ۲۰۲۳ پخش خواهد شد، بازی خواهد کرد. پس از آن، انکوتی گاتوا این نقش را بر عهده خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا