بازی

احتمال تاخیر بازی Resident Evil 4 وجود دارد

احتمال تاخیر بازی Resident Evil 4 وجود دارد

خیلی‌ها چشم انتظار ریمیک رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4) هستند، ولی این احتمال وجود دارد که کپکام این بازی را با تاخیر به بازار عرضه کند. 

کپکام چند ماه پیش به صورت رسمی ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ را برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی معرفی کرد. این شرکت همچنین از قبل اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند در ۲۴ مارچ ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) به Resident Evil 4 دسترسی پیدا کنند. با این وجود تغییر زمان عرضه بازی در استیم باعث نگرانی طرفداران شده است. 

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌بردعطشی که تنها با خون برطرف می‌شود
بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌برد

کپکام ابتدا رزیدنت اویل ۴ را برای نسل نهم معرفی کرد، اما اکنون انتشار آن برای پلی استیشن ۴ تایید و شایعاتی نیز به نسخه ایکس باکس وان اشاره می‌کنند. عرضه این ریمیک برای کنسول‌های نسل هشتمی می‌تواند کار را برای استودیو سخت‌تر کرده باشد و به همین خاطر تاخیر بازی چندان تعجب برانگیز نیست.

بازی Resident Evil 4

حالا که این شرکت تاریخ عرضه دقیق Resident Evil 4 را از صفحه استیم بازی حذف کرده، احتمال تاخیر آن نیز بسیار زیاد است. در حال حاضر تنها ذکر شده که این عنوان در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود. البته شاید این تغییر به خاطر ویژگی جدیدی است که ولو برای استیم معرفی کرده و کپکام واقعا قصد تاخیر بازی را نداشته باشد. 

بازسازی Resident Evil 4 احتمالا در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن، ایکس باکس سری ایکس/اس و شاید ایکس باکس وان عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا