بازی

پوسترهای جدید فیلم Inside جنون و انزوای ویلم دفو را به نمایش می‌گذارند

پوسترهای جدید فیلم Inside جنون و انزوای ویلم دفو را به نمایش می‌گذارند

دیگر چیزی تا اکران فیلم درام و روان‌شناختی Inside با نقش‌آفرینی ویلم دفو باقی نمانده است. این اثر که کمتر از دو هفته دیگر در سینماهای ایالات متحده اکران می‌شود حال پوسترهای جدیدی از آن به نمایش گذاشته شده که طرفداران را بیش از پیش هیجان‌زده می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های مونیکا بلوچی که باید تماشا کنیدنگاهی به مهم‌ترین آثار بانوی ایتالیایی سینما
بهترین فیلم‌های مونیکا بلوچی که باید تماشا کنید

این فیلم سینمایی که دومین تجربه کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس بعد از مستند My Friend Larry Gus محصول سال ۲۰۱۶ میلادی برشمرده می‌شود، داستان سارقی به نام نِمو (با نقش‌آفرینی ویلم دفو) را بازگو می‌کند. او که قصد دارد آثار هنری مختلفی را از یک پنت‌هاوس بدزدد در میانه‌ی راه و پیش از آنکه بتواند با چیزی که قصد سرقت آن را دارد فرار کند با به صدا در آمدن دزدگیرها به دام می‌افتد.

به محض اینکه آژیرها هشدار خطر را اعلام می‌‎کنند، اقدام‌های امنیتی لازم نظیر شیشه‌های ضخیم و دیوارهای بتنی فعال می‌شوند و نِمو در آن آپارتمان حبس می‌شود. حال او که تنها در این مکان زندانی شده باید راهی برای زنده ماندن پیدا کند. با این حال آنچه از تریلر‌ها و پوسترهای فیلم مشخص است شخصیت ویلم دفو نه برای بقای جسم که برای دوام ذهنش تقلا می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید پوسترهایی که اخیرا از فیلم Inside منتشر شده‌اند را مشاهده نمایید:

فیلم اینساید که مراحل فیلمبرداری‌اش را در تابستان ۲۰۲۱ گذراند برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین سال جاری میلادی به نمایش درآمد. با این حال چیزی که تا این لحظه از آن به عنوان نقطه‌ی قوت اثر یاد می‌شود بازیگری درخشان ویلم دفو و اجرای هنرمندانه‌ی او از مسائلی چون انزوا و عقل‌باختگی است.

از فیلم‌های آینده دفو می‌توان به بازسازی فیلم کلاسیک و صامت Nosferatu «نوسفراتو» به کارگردانی رابرت اگرز اشاره داشت. اگرز تا پیش از این با ساخت فیلم‌های The Lighthouse «فانوس دریایی» محصول ۲۰۱۹ و The Northman «مرد شمالی» که در سال ۲۰۲۲ اکران شد با این بازیگر توانمند و بااستعداد همکاری داشته است.

فیلم Inside برای اکران در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا