بازی

با ویژگی جدید تفنگ‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 آشنا شوید

با ویژگی جدید تفنگ‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 آشنا شوید

کم کم به تاریخ عرضه کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ (Call of Duty: Modern Warfare 2) نزدیک می‌شویم و اکنون اطلاعات جدیدی از بخش گان‌اسمیت ۲.۰ (Gunsmith 2.0) منتشر شده است.

اینفینیتی وارد با گان اسمیت در مدرن وارفر ۲ توانست تحسین طرفداران و منتقدان را به همراه داشته باشد. در این دنباله شما نه تنها می‌توانید برای اسلحه‌های خود لوازم جانبی باز کنید، بلکه شاخه تکنولوژی می‌تواند به صورت کامل تفنگ شما را تغییر دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید گیرنده جلو M4 را با M16 تغییر دهید که کلاس سلاح شما را عوض می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم

یک متغیر دیگر به باز کردن سلاح‌ها و تجهیزات آن‌ها اضافه شده است و دیگر تنها به سطح کلاس شما بستگی ندارد. در Call of Duty: Modern Warfare 2 هرچه شما با یک تفنگ XP بیشتری کسب کنید، تجهیزات بیشتری برای آن باز می‌شود، از این رو می‌توانید AK-47 را به AK-74U SMG تبدیل کنید. هدف از این کار شبیه‌سازی ماژولار بودن تفنگ‌های واقعی است.

تفنگ مدرن وارفر ۲

مزیت شاخه تکنولوژی این است که با باز کردن یکی از تجهیزات اضافه، می‌توانید از آن برای دیگر تفنگ‌های آن کلاس نیز استفاده کنید. با این کار نیاز نیست که فرایند تکراری را برای همه اسلحه‌ها تکرار کنید. ویدیوهایی از بازی منتشر شده بود که یکی از مراحل آن با نام Tower و نحوه ربودن وسایل نقلیه در آن را نشان می‌دادند.

Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا