بازی

سونی تایید کرد: Marvel’s Spider-Man 2 پاییز ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

سونی تایید کرد: Marvel’s Spider-Man 2 پاییز ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

پلی استیشن شایعات اخیر درباره زمان انتشار بازی موردانتظار مرد عنکبوتی ۲ (Marvel’s Spider-Man 2) را تایید کرد و گفت که این عنوان در پاییز آینده منتشر خواهد شد.

«برایان اینتیهار»، مدیر خلاق بازی این خبر را از طریق وبلاگ پلی استیشن اعلام کرده است. در این پست نوشته شده:

سال بسیار خوبی برای استودیو پلی استیشن بود. اینجا در اینسامنیاک گیمز ما از کار همتایان خود شگفت زده شده‌ایم. موفقیت در سال ۲۰۲۲ را به همه تبریک می‌گویم و به همان اندازه برای سال آینده هیجان‌زده هستیم در حالی که Marvel’s Spider-Man 2 را برای انتشار در پاییز آینده آماده می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟

بازی مرد عنکبوتی ۲ که توسط اینسامنیاک گیمز در دست ساخت است، به‌طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. «بیل روزمان»، معاون خلاقیت مارول گیمز از آن به عنوان هر چیزی که در مورد بازی اول و Spider-Man: Miles Morales دوست داشته‌اید با «مواردی بیشتر» توصیف کرده است.

Marvel's Spider-Man 2

او سال گذشته گفته بود:

دشمنان متعددی [در بازی] وجود دارد. می‌توانم بگویم داستان تقریبا ادامه دارد و به Marvel’s Spider-Man Miles و Marvel’s Spider-Man Miles Morales ارتباط دارد. نمی‌خواهم چیزهای زیادی را درباره آن فاش کنم، اما این فصل بزرگ بعدی است. موضوعات زیادی وجود دارد، شخصیت‌های زیادی که در دو بازی اول حضور داشتند که در اینجا نیز آن‌ها را خواهید دید.

Insomniac Games همچنین در حال کار روی بازی Wolverine برای پلی استیشن ۵ است. به گفته این استودیو، این بازی یک عنوان مستقل به کارگردانی «برایان هورتون» و «کامرون کریستین» خواهد بود که طراحان ارشد Spider-Man: Miles Morales بوده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ولورینجهش یافته‌ای که بدن او تبدیل به یک سلاح شد
۵ ویژگی خاص بدن ولورین


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا