بازی

دنباله فیلم Tomb Raider با بازی آلیسیا ویکاندر ساخته نمی‌شود

دنباله فیلم Tomb Raider با بازی آلیسیا ویکاندر ساخته نمی‌شود

دنباله فیلم توم ریدر (Tomb Raider) با بازی آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) از کمپانی MGM برای ساخت چراغ سبز دریافت نکرد.

در ابتدا بن ویتلی (Ben Wheatley) روی دنباله توم ریدر کار می‌کرد و سپس میشا گرین (Misha Green)، خالق سریال Lovecraft Country جایگزین او شد. کمپانی MGM تا ماه اردیبهشت می‌توانست ساخت این فیلم را آغاز کند، اما اکنون حقوق مربوط به فیلم Tomb Raider را از دست داده و آلیسیا ویکاندر نیز از پروژه جدا شده است.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

البته این موضوع به معنی پایان کار این مجموعه در سینما نیست و درحال حاضر چند استودیو به دنبال خرید حقوق توم ریدر هستند. Tomb Raider سری بازی بسیار معروفی است که از سال ۱۹۹۶ کار خود را روی پلی استیشن آغاز کرد، اما نتوانسته در سینما چندان موفق باشد. در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ نیز دو فیلم از آن با بازی آنجلینا جولی ساخته شده است. 

فیلم Tomb Raider

البته نتفلیکس هنوز روی انیمیشن Tomb Raider کار می‌کند و هیلی آتوِل (Hayley Atwell) در آن حضور دارد. با توجه به موفقیت اخیر فیلم‌هایی مثل Uncharted (با بازی تام هالند) و Sonic the Hedgehog 2، انتظار می‌رود فیلم بعدی توم ریدر حضور موفقی در سینماها داشته باشد، اما همه چیز به کیفیت نهایی پروژه بستگی دارد.

سرنوشت بازی‌های ویدئویی Tomb Raider نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و چند ماه پیش کمپانی Embracer Group این آی‌پی را از اسکوئر انیکس خریداری کرد. استودیو Crystal Dynamics آخرین بازی‌ها از این فرانچایز را توسعه داده و چندی پیش اعلام کرد که ساخت نسخه‌ای جدید با آنریل انجین ۵ را آغاز کرده است.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


کارت‌های حذف شده کلش رویال + بازی‌های انیمیشنی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا