بازی

بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس Premium لو رفت

بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس Premium لو رفت

بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم توسط یکی از کاربران فاش شده و به نظر می‌رسد چندین عنوان از سری Assassin’s Creed همراه با Final Fantasy 7 Remake در ماه جولای به این سرویس اضافه خواهند شد.

یکی از کاربران انجمن ResetEra با نام‌کاربری BlackBate مجموعه‌ای از بازی‌ها را معرفی کرده که ادعا می‌کند از تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) به سرویس جدید پلی استیشن پلاس سونی اضافه خواهند شد. اگر لیست ارائه شده توسط او صحت داشته باشد، چندین بازی مختلف از سری Assassin’s Creed مانند Black Flag و The Ezio Collection به این سرویس اضافه خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید

طبق گفته BlackBate بازی‌های زیر به سرویس سونی اضافه خواهند شد:

  • Final Fantasy 7 Remake Intergrade + FF7R Episode Intermission
  • Assassin’s Creed IV Black Flag
  • Assassin’s Creed Unity
  • Assassin’s Creed Rogue Remastered
  • Assassin’s Creed Freedom Cry
  • Assassin’s Creed The Ezio Collection
  • Saints Row IV: Re-Elected

بنابراین همچنین برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی نیز بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade و یک قسمت اضافی از آن تحت عنوان Episode Intermission در دسترس قرار خواهد گرفت.

بنابراین اگر این خبر حقیقت داشته باشد، این بازی‌های همزمان با Stray در دسترس بازیکنان پلی استیشن قرار می‌گیرند. همچنین باید اشاره کرد که به گفته BlackBate این‌ها «برخی از بازی‌هایی» هستند که به سرویس اضافه خواهند شد.

هرچند تا زمانی که سونی به صورت رسمی این بازی‌ها را اعلام نکرده باشد، نمی‌توان در مورد عناوین جدید هیجان‌زده شد، اما BlackBate منبع قابل‌اعتمادی محسوب می‌شود و تاکنون اطلاعات و اخبار دقیقی درباره بازی‌های Skull and Bones و Death Stranding Director’s Cut فاش کرده است.

اخیرا بازی‌های سرویس Essentials نیز توسط سونی معرفی شده بود که شامل Crash Bandicoot 4: It’s About Time و The Dark Pictures: Man of Medan و Arcadegeddon می‌شود و تا ۲ آگوست (۱۱ مرداد) می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟


ویجی موبایل: به کلش رویال اعتیاد دارید؟ + بازی های آفلاین موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا