بازی

آپارات از طرح ویژه خود برای کسب درآمد بیشتر از تولید محتوای ویدیویی رونمایی کرد

آپارات از طرح ویژه خود برای کسب درآمد بیشتر از تولید محتوای ویدیویی رونمایی کرد

آپارات از طرح جدید خود تحت عنوان «طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدئو» رونمایی کرد. با این طرح، تولیدکنندگان محتوا و مخصوصا آن‌هایی که در زمینه محتوای آموزشی فعالیت می‌کنند، بسته به فاکتورهایی همچون استقبال بینندگان مبلغی مازاد دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر سرویس درآمدزایی آپارات به گونه‌ای کار می‌کند که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد از درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در یک ویدیو، به تولیدکننده حائز شرایط آن ویدیو می‌رسد. حال با این طرح، تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای و کاربرپسند مبلغ اضافه‌ای دریافت خواهند کرد. از فاکتورهایی که در این طرح ویژه مطرح شده‌اند می‌توان به کمیت، کیفیت، نوع محتوای تولیدی و استقبال بینندگان اشاره کرد.

آپارات از طرح ویژه خود برای کسب درآمد بیشتر از تولید محتوای ویدیویی رونمایی کرد - lastech

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید میکروفن تولید محتوا بدانیدتولید محتوای صوتی را بهبود ببخشید
هرآنچه که باید پیش از خرید میکروفن تولید محتوا بدانید

آپارات در طرح جدید خود تاکید زیادی روی محتوای باکیفیت در حوزه آموزشی دارد و به گفته آن‌ها، تولید این نوع محتوا نقشی بسیار کلیدی در افزایش درآمد تولیدکنندگان خواهد داشت. لازم به ذکر است که تولیدکنندگان برای کسب درآمد از طریق محتوای ویدیویی بایستی حتما تولیدکننده این محتوا باشند، حداقل ۲۰۰ دنبال‌کننده داشته و طی سه ماه اخیر نیز ویدئوهای آن‌ها حداقل سه هزار ساعت نمایش داشته باشد.

اما علاوه بر این طرح، دو تغییر بنیادین دیگر نیز اتفاق افتاده است. اولین تغییر به درصد سهم تولیدکنندگان محتوا از درآمد حاصل از از نمایش تبلیغات برمی‌گردد که همانطور که بالاتر اشاره کردیم، می‌تواند بین ۵۰ تا ۷۰ درصد متغیر باشد. در گذشته این درصد توسط کارشناسان آپارات در ابتدای ورود تولیدکنندگان به سیستم درآمدزایی تعیین می‌شد و تغییر در آن در بازه‌های طولانی‌مدت صورت می‌گرفت، اما حالا درصد سهم کانال تولیدکنندگان به‌صورت سیستمی در ابتدای هر ماه مورد بازبینی مجدد قرار می‌گیرد و بسته به میزان استقبال کاربران از محتواهای کانال تولیدکنندگان تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که این سهم همچنان بالاتر از ۵۰ درصد خواهد بود.

از طرف دیگر، تولیدکنندگانی که در سیستم درآمدزایی آپارات عضو هستند حالا می‌توانند در مواقع دلخواه خود، درخواست برداشت درآمد خود را در پنل کاربری ثبت کنند. حدنصاب پرداخت درآمد در سیستم درآمدزایی آپارات مبلغ ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود و پس از ثبت درخواست، حداکثر تا ۷ روز کاری (به‌جز پنجشنبه، جمعه، شنبه و تعطیلات رسمی) مبلغ به حسابشان واریز خواهد شد.

تولیدکنندگان برای اطلاع از میزان پرداختی این طرح می‌توانند به قسمت گزارش درآمد داشبورد خود مراجعه کرده و به‌صورت جداگانه درآمد کانالشان را مشاهده کنند.

مطلب پیشنهادی:داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ [تماشا کنید]از خوابگاه تا توییچ، از توییچ تا یوتوب!
داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا