بازی

پربازدیدترین تریلرهای مراسم گیم آواردز 2022 مشخص شدند

پربازدیدترین تریلرهای مراسم گیم آواردز 2022 مشخص شدند

مراسم گیم آواردز 2022 که بامداد جمعه برگزار شد، پر از بازی‌های کوچک و بزرگ جذابی بود که معرفی شدند. اکنون آمار خوبی از میزان بازدید تریلر هر کدام از این بازی‌ها در یوتیوب در اختیار داریم و شاید اینکه چه بازی‌هایی با بیشترین استقبال مواجه شده‌اند برایتان جالب باشد.

مطلب پیشنهادی:۹ سیاره در دنیای استار وارز که می‌توانند بیش‌تر مورد کاوش قرار بگیرنداز شن‌های تاتویین فاصله بگیرید!
۹ سیاره در دنیای استار وارز که می‌توانند بیش‌تر مورد کاوش قرار بگیرند

کاربر Benji-Sales در توییتر که از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود، در توییت اخیر خود از بازی‌هایی که تریلرشان بیشترین بازدید را در یوتیوب داشته رونمایی کرده است. او برای افزایش دقت آمار خود، هر ویدیویی که از این تریلرها توسط هر رسانه‌ای آپلود شده باشد را به شرط داشتن بیش از ۳۰ هزار بازدید محسوب کرده است. و خب، باید گفت که نتایج جالبی از این لیست به دست آمده است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor با بیش از ۴.۹ میلیون بازدید در یوتیوب، با اختلاف پربازدیدترین تریلر کل مراسم را داشته است، تقریبا دو برابر رتبه دوم. در رتبه دوم هم به طرز جالبی Hades 2 با ۲.۴ میلیون بازدید قرار گرفته است، که می‌تواند به خوبی نشان‌دهنده محبوبیت بالای نسخه اول این مجموعه باشد. در جایگاه سوم نیز Armored Core 6 را داریم که توانسته ۲.۲ میلیون بازدید برای خود جمع کند.

در جایگاه‌های بعدی به ترتیب Suicide Squad با ۲.۲ میلیون، Death Stranding 2 با ۱.۹ میلیون و اکسپنشن Phantom Liberty برای بازی Cyberpunk 2077 با ۱.۶ میلیون بازدید قرار گرفته‌اند. در نهایت نیز تریلرهای Diablo 4 و Tekken 8 را داریم که به ترتیب ۱.۵ و ۱.۴ میلیون بازیدکننده در یوتیوب داشته‌اند. از نکات جالب این لیست نیز می‌توان به Final Fantasy 16 اشاره کرد که نمایشش در گیم آواردز به اندازه این ۸ عنوان توجهات را به خود جلب نکرده است.

مراسم گیم آواردز ۲۰۲۲ جدا از بازی‌های معرفی شده‌اش پر از اتفاقات جالب بود. از برندگان جوایزش گرفته، تا سخنرانی بسیار طولانی کریستوفر جاج و البته نوجوانی که با اعتماد به نفس تمام در کنار سازندگان Elden Ring برای تحویل جایزه بهترین بازی سال سر صحنه رفت و آن را به بیل کلینتون (!) اهدا کرد. می‌توان گفت مراسم ۲۰۲۲ شاید یکی از جذاب‌ترین گیم آواردزهای تاریخ بوده باشد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا