بازی

فصل ۴ بازی Fortnite معرفی شد [تماشا کنید]

فصل ۴ بازی Fortnite معرفی شد [تماشا کنید]

فصل ۴ از چپتر سوم فورتنایت (Fortnite) امروز آغاز می‌شود و اکنون اپیگ گیمز با انتشار تریلری بازیکنان را به یک دنیای براق و کرومی آشنا می‌کند. 

این فصل با نام بهشت (Paradise) قدرت‌ها، اسلحه‌ها و مناطق جدیدی را به فورتنایت اضافه می‌کند. فصل جدید همچنین یک سری از تفنگ‌هایی که در گذشته از بازی حذف شده بودند را نیز دوباره در دسترس قرار می‌دهد. فصل ۴ با یک اسکین جدید نیز همراه است و بدون شک بازیکنان به خوبی از اسپایدر گوئن (Spider Gwen) استقبال خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایتفورتنایت را قورت بده!
۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایت

جدیدترین قابلیت بازی Chrome Splash نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید دیوارها را نفوذ پذیر کنید. شما با این کار می‌توانید از پشت دیوار به دشمنان شلیک کنید یا خودتان از دیوار رد شوید. با استفاده از کروم اسپلش روی خودتان نیز می‌توان دو پرش داشته باشید یا هنگام دویدن به یک جسم کروی نقره‌ای تبدیل شوید. تریلر منتشر شده در زیر قابل تماشا است:

فصل چهار باعث می‌شود که منطقه Condo Canyon در هوا شناور شود و Herald’s Sanctum را به نقشه اضافه می‌کند. یک سری از اسلحه‌های بازی نیز کرومی شده‌اند و در صندوق‌هایی خاص قرار گرفته‌اند. هرچه بیشتر با EvoChrome Shotgun و EvoChrome Burst Rifle به دشمنان آسیب وارد کنید، سطح نایابی آن‌ها بالاتر می‌رود و قوی‌تر می‌شوند

بازی Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Fortnite – چطور بهترین لوت را پیدا کنیم؟وقت غارت است!
راهنمای بازی Fortnite – چطور بهترین لوت را پیدا کنیم؟


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا