بازی

سازندگان ریمیک Dead Space در مورد تغییرات سلاح‌های بازی صحبت کردند

سازندگان ریمیک Dead Space در مورد تغییرات سلاح‌های بازی صحبت کردند

استودیو EA Motive به تازگی جزئیاتی را در مورد چگونگی بازسازی اسلحه نمادین Plasma Cutter در ریمیک بازی Dead Space فاش کرده است. به عنوان بخشی از پوشش یک ماهه IGN از عنوان ترسناک، سازندگان در مورد اینکه چطور پلاسما کاتر یک سلاح بی نقص است، صحبت کردند.

رومن کامپوس اوریولا، کارگردان خلاق Dead Space گفت:

چه کسی می‌خواهد پلاسما کاتر را عوض کند؟ همانطور که هست، عالی است. کمی شوخی می‌کنم، اما دقیقاً همین رویه را در طول ساخت برای سلاح در نظر گرفتیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی موربیوس – خون آشام زندهومپایری با قلبی انسانی
معرفی موربیوس – خون آشام زنده

کامپوس اوریولا ادامه داد که چطور این یک سلاح نمادین است که از هر طریق ممکن با فرانچایز Dead Space مرتبط شده است. با این حال، استودیو هنوز هم تغییراتی در سلاح‌ها ایجاد کرده تا حس مدرن‌تری به آن بدهد. این جزئیات جدید کوچک هستند، اما اگر به سلاح دقت کنید، قابل توجه هستند.

مجبور شدیم به طراحی دوباره سلاح برگردیم. با وفاداری بصری از نظر گرافیکی و انیمیشن‌های امروزی، باید جزئیات بیشتری را در مورد نحوه عملکرد آن اعمال می‌کردیم. باید تعریف می‌کردیم که اگر ابزار واقعی باشد، چگونه جابه‌جا می‌شود و چگونه رفتار می‌کند.

Dead Space

سایر تغییرات در پلاسما کاتر حول سیستم ارتقاء جدید می‌چرخد. هر یک از اسلحه‌ها در ریمیک آتی دارای یک بخش قابل ارتقاء هستند که به عنوان یک قطعه فیزیکی جدید به سلاح مورد نظر متصل می‌شود. در اصل، سازندگان سیستمی مشابه آنچه در Dead Space 2 دیده بودیم را به بازی اول می‌آورند.

زمانی که با پلاسما کاتر تیراندازی می‌کنید، اگر آن ارتقا را داشته باشید، اندام دشمنی که به آن شلیک می‌کنید آتش می‌گیرد. بنابراین گوشت را می‌سوزاند و آسیب بیشتری وارد می‌کند.

کامپوس اوریولا در ادامه در مورد تغییرات ایجاد شده در دیگر سلاح‌ها در Dead Space صحبت کرد. به عنوان مثال، Pulse Rifle در حال حاضر دارای یک پرتابگر مین همسو به عنوان گزینه جایگزین است، شبیه به نارنجک‌انداز این اسلحه در قسمت دوم.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات برای اسلحه Force Gun اعمال شده است. فورس گان که در اصل یک سلاح برای دور کردن دشمنان بود، اکنون می‌تواند یک چاه گرانشی ایجاد کند که دشمنان را به مرکز خود بکشاند. در حالی که هیچ آسیب مستقیمی وارد نمی‌کند، توانایی جمع کردن دشمنان برای حمله ویرانگرتر از اسلحه دیگر، به احتمال زیاد بسیار مفید خواهد بود.

Dead Space

تغییرات این اسلحه‌ها با سیستم پوسته پوسته شدن جدید در ریمیک Dead Space همراه شده است. اساساً، پوست دشمنان در پاسخ به شلیک از سلاح‌های مختلف، شروع به کنده شدن می‌کند.

وقتی با فورس گان شلیک می‌کنید، موجود روی زمین می‌افتد، می‌ایستد و حالا لاغرتر شده است، زیرا تمام پوست، چربی‌ها و ماهیچه‌ها از بین رفته است. تقریباً فقط اسکلت او باقی مانده و با خود می‌گویید، «آره، کاملاً مطمئنم که در شرف مرگ است». این یک سلاح عالی برای ترکیب با سلاح‌های دیگر است، زیرا اکنون فقط با یک شلیک از پلاسما کاتر، می‌توانید اندام او را برش دهید، زیرا استخوان‌ها آشکار شده‌اند.

نسخه ریمیک Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۳ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا