بازی

اولین تصویر از فیلم Joker 2 منتشر شد

اولین تصویر از فیلم Joker 2 منتشر شد

فیلمبرداری Joker: Folie À Deux، دنباله جوکر، به طور رسمی از روز گذشته آغاز شد. به همین مناسبت تاد فیلیپس، در اکانت اینستاگرام خود تصویری از واکین فینیکس، بازیگر نقش اصلی را با دو جمله ساده منتشر کرد: «روز اول. پسر ما.#joker.»

Joker

اصطلاح «folie à deux» به معنای «جنون مشترک بین دو نفر» است که برای این فیلم مناسب است، زیرا فینیکس در نقش آرتور فلک (با نام مستعار جوکر) و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین، روانپزشک فلک که شریک جرم و جنایتش شده، بازی می‌کنند.

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزئیات داستان نداریم، Joker 2 در Arkham Asylum اتفاق خواهد افتاد. این موضوع می‌تواند با خطوط داستانی مشابه برای این دو شخصیت شرور مطابقت داشته باشد، زیرا هارلی اولین بار در حالی که جوکر را در آرکام معالجه می‌کرد، با او آشنا شد و سپس عاشقش شد. می‌توان گفت یک نوع عاشقانه دیوانه‌وار و خطرناک به حساب می‌آید.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید

یکی دیگر از جنبه‌های جالب این فیلم موزیکال بودن آن است که قطعا لحن آن با قسمت اول متفاوت است، زیرا Joker لحنی تیره، تلخ و تقریباً واقع گرایانه داشت و به آسیب‌های مختلف جامعه می‌پرداخت.

همچنین از آنجایی که لیدی گاگا خود خواننده و بازیگر سرشناسی است و جایزه اسکار بهترین آهنگ اوریجینال برای فیلم A Star Is Born را دریافت کرد، گزینه مناسبی برای بازی در کنار فینیکس در این فیلم به شمار می‌رود. مردم نباید آثار موزیکال فینیکس را نیز نادیده بگیرند، زیرا او در نقش جانی کش، در سال ۲۰۰۵ در فیلم Walk the Line که نامزدی جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد، بازی کرده بود.

Joker

اولین اجرای فینیکس در نقش شخصیت دلقک دیوانه، اولین بار در هفتاد و ششمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در آگوست ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و هشت دقیقه مورد تشویق ایستاده تماشاگران قرار گرفت.

سپس در اکتر ۲۰۱۹ در ایالات متحده اکران شد، جایی که به طور گسترده توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفت، بیش از ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس فروخت و نامزد ۱۱ جایزه اسکار در نود و دومین دوره جوایز اسکار شد، جایی که فینیکس بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

Joker: Folie À Deux در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا