رمز ارز

هفته خونین رمزارزها، آیا زمان خرید فرا رسیده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخر هفته گذشته بود که قیمت بیت کوین تا ۲۵ هزار دلار صعود کرد. در حالی که گاوها انتظار داشتند که کنترل خود را حفظ کنند و روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد، چشم‌انداز بازار بلافاصله تغییر کرد و قیمت بیت کوین طی چند ساعت، بیش از هزار دلار کاهش یافت.
اما این تازه شروع کار بود. بیت کوین تلاش کرد تا بازیابی کوتاهی داشته باشد، اما در ۲۴،۴۰۰ دلار متوقف شد. در روزهای گذشته نیز، شاهد افت بیشتری برای قیمت بیت کوین بودیم که طی آن، قیمت این ارز دیجیتال تا ۲۰،۸۰۰ هم سقوط کرد. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده ۲۱،۴۰۰ دلار معامله می‌شود و تقریباً ۱۵ درصد در یک هفته سقوط کرده است.
همزمان با سقوط بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز بدترین هفته از زمان سقوط ماه ژوئن را پشت سر گذاشتند. برای مثال، اتریوم که تا آخر هفته گذشته بهترین عملکرد را داشت، با یک افت تقریباً ۲۰ درصدی در یک هفته، اکنون در محدوده ۱،۶۰۰ دلار معامله می‌شود.
در این میان، ارزش کل بازار رمزارزها نیز دوباره سطح روانی ۱ تریلیون دلار نزدیک شده و احساس ترس بار دیگر بر بازار حاکم شده است.
با این حال، آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از بنیانگذاران صرافی BitMEX، معتقد است که این اصلاح می‌تواند فرصت مناسبی برای خرید باشد. به گفته هیز، کسانی که به صورت بلندمدت در این بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، نباید از وضعیت فعلی آن هراسان شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا