رمز ارز

پولکادات در سراشیبی قرار گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجزیه‌وتحلیل قیمت پولکادات یک روند نزولی را برای این ارز دیجیتال نشان می‌دهد؛ چراکه خرس‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بر بازار غلبه داشته‌اند. یک موج نزولی قوی، روند قیمت را در هفته قبل، کنترل می‌کرد و روند امروز نیز تاکنون نسبتا در کنترل فروشندگان بوده است.
ارزش جفت ارز DOT/USD در حال حاضر ۷٫۲۲ دلار است و در صورت ادامه غلبه خرس‌ها، می‌توان انتظار کاهش بیشتری را برای قیمت پولکادات داشت. به طور کلی، ارزش این ارز از ۱۳ آگوست ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافته است.
در اوایل روز گذشته با تغییر روندها به دست فروشندگان، تقاطعی بین میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه و ۵۰ روزه گزارش شد. نوسانات نیز در حال افزایش بوده‌اند که نشانه‌ای نسبتا منفی از روند آتی بازار است. ارزش باند بولینگر بالایی، اکنون ۹٫۹۴ دلار است که نشان‌دهنده مقاومت است. در حالی که ارزش باند بولینگر پایینی، ۷٫۱۱ دلار است که نشانه حمایت از این جفت ارز دیجیتال است. شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان روی منحنی نزولی روی شاخص ۳۷ قرار دارد که نشان‌دهنده تسلط فروشندگان بر بازار است.
نمودار قیمت چهار ساعته پولکادات نیز نشان‌دهنده یک حرکت نزولی و حمایت از خرس‌هاست. یک شمع قرمز در نمودار ساعتی ظاهر شده که غلبه خرس‌ها را تایید می‌کند. حرکت نزولی با کاهش قیمت به ۷٫۲۲ دلار تشدید شده و خط روند کوتاه‌مدت نیز اکنون در جهت نزولی حرکت می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپولیتن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا