رمز ارز

جنجال اولین توییت ایلان ماسک در مورد دوج کوین پس از خرید توییتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک در هفته گذشته، این میلیاردر معروف برای اولین بار در مورد دوج کوین (DOGE)، رمزارز مورد علاقه خود، توییت می‌کند.
ماسک در توییت جدید خود، عکسی از سگ نژاد شیبا اینو با تی‌شرت توییتری را به اشتراک گذاشته است. انتشار این تصویر، گمانه‌زنی‌های مربوط به ادغام دوج کوین در شبکه اجتماعی توییتر را تقویت کرده و بار دیگر باعث رشد قیمت این میم کوین محبوب شده است.

جنجال اولین توییت ایلان ماسک در مورد دوج کوین پس از خرید توییتر!

در زمان انتشار این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۱۴۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ درصد و طی یک هفته اخیر، بیش از ۱۴۵ درصد رشد دارد. علاوه بر این، دوج کوین با ارزش بازار ۱۹٫۳۹۳ میلیارد دلاری خود، موفق به حفظ جایگاه هشتم جدول ارزهای دیجیتال برتر شده است. در همین راستا، پلتفرم تحلیلی Santiment نیز گزارش می‌دهد که علاقه اجتماعی به این ارز دیجیتال هم به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

طی چند سال گذشته، ماسک از حامیان سرسخت دوج کوین بوده است. در واقع، ماسک معتقد است که دوج کوین برای انجام پرداخت‌های روزانه، بهتر از بیت ‌کوین است. در روزهای اخیر، چارلز هاسکینسون، خالق و بنیان‌گذار کاردانو نیز از احتمال اضافه شدن دوج کوین به توییتر توسط ماسک، گفته است. هاسکینسون همچنین اظهار داشته که دوج کوین می‌تواند به یک زنجیره جانبی بلاکچین کاردانو تبدیل شود و او حاضر است این ادغام را به صورت رایگان انجام دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا