رمز ارز

نهنگ‌ها و میگوهای بازار دوباره به انباشت بیت کوین روی آورده‌اند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای منتشرشده، آدرس‌های نهنگ‌های بیت کوین با مقادیر بین 100 تا 1,000 واحد، پس از چند ماه فروش، مجددا اقدام به ‌انباشت بیت کوین‌ کرده‌اند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت‌ کوین همچنان در ناحیه حمایت و مقاومت خود یعنی 29,500 تا 32,500 دلار در حال نوسان است. در این شرایط، میگوها و نهنگ‌ها در سطوح قیمتی مختلف به انباشت بیت کوین‌ می‌پردازند.
گروه سرمایه‌گذارانی که کمتر از یک بیت‌کوین دارند و با نام “میگویان بیت کوین” شناخته می‌شوند، رشد قابل توجهی در موجودی درون زنجیره‌ای خود ثبت کرده‌اند.
به گزارش شرکت تحلیلی گلس‌نود، سرمایه‌گذاران خرد فرآیند جذب بیت کوین را شتاب بخشیده‌اند. طبق گزارش‌ها، آنها سهم نسبی خود از کل عرضه در گردش را به میزان 1.78٪ افزایش داده‌اند.

نهنگ‌ها و میگوهای بازار دوباره به انباشت بیت کوین روی آورده‌اند!

از سوی دیگر، گروه‌های بزرگ سرمایه‌گذاران بیت کوین، آدرس‌هایی با موجودی بین 100 تا 1,000 بیت کوین، پس از ماه‌ها فروش، دوباره به انباشت بیت کوین روی آورده‌اند. فقط در دو روز گذشته، این گروه بیش از 20,000 بیت‌کوین را به موجودی خود اضافه کرده‌اند.

نهنگ‌ها و میگوهای بازار دوباره به انباشت بیت کوین روی آورده‌اند!طبق داده‌های منتشرشده توسط شرکت گلس‌نود، صاحبان بیت کوین با نگه داشتن اموالشان ویژگی دست الماسی را به خوبی نشان داده‌اند. اصطلاح “دست الماسی” به این ویژگی اشاره دارد که صاحبان بیت کوین در برابر نوسانات قیمت ایستادگی از خود نشان داده‌اند و قصد فروش بیت کوین‌های خود را به دلیل این نواسانات قیمتی نداشته‌اند.
با وجود اینکه قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2023 تاکنون بیش از 80 درصد افزایش یافته، اما هیچ گونه افزایش قابل‌توجهی در میزان کوین‌های قدیمی خرج‌شده مشاهده نشده است.

نهنگ‌ها و میگوهای بازار دوباره به انباشت بیت کوین روی آورده‌اند!نمودار بالا نشان می‌دهد که بیت کوین‌های خریداری شده در سه ماه گذشته کمتر از 20 درصد از کل ثروت نگهداری‌شده در قالب بیت کوین بوده است. این رفتار عموماً نشان‌دهنده دوره کمینه در بازار خرسی است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا