رمز ارز

قیمت مجموعه‌ دوم توکن‌های NFT ترامپ چقدر است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، مجموعه‌ دوم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را معرفی کرد. او قصد دارد با این مجموعه NFTها و عرضه آن در بازار NFT، هزینه‌های تبلیغات برای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ را بدست بیاورد و بین هواداران خود اتحاد بیشتری ایجاد کند.
به گزارش رمزارز نیوز، این مجموعه شامل ۴۷ هزار NFT با طرحی شبیه به قهرمانان و ابرقهرمانان معرفی شده‌ است و هر کارت با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در گذشته، مجموعه‌ اول این NFTها به بازار عرضه و طرفداران زیادی پیدا کرده بود و تنها چند ساعت پس از عرضه، تمام NFT های مجموعه‌ اول به فروش رسیدند. پس از اعلام خبر دستگیری ترامپ در نیویورک، قیمت این مجموعه حدود ۵۰۰ درصد افزایش یافت.
خریداران NFTهای سری اول به صورت خودکار در یک قرعه‌کشی شرکت داده شدند که شامل جوایزی مانند برگزاری مهمانی کوکتل در مراکز تفریحی ترامپ، شام در میامی، بازی گلف با رئیس‌جمهور سابق و حتی تماس به صورت شخصی با وی بود.
با اعلام عرضه مجموعه دوم NFTها، قیمت مجموعه‌ اول در بازار OpenSea به نصف رسید و از حدود ۰٫۴ ETH به ۰٫۲ ETH یعنی ۴۲۰ دلار در زمان نوشتن این خبر، کاهش یافت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا