بازی

مشکل سوسو زدن چراغ‌ها Resident Evil 4 در پلی استیشن ۵ به‌زودی برطرف می‌شود

مشکل سوسو زدن چراغ‌ها Resident Evil 4 در پلی استیشن ۵ به‌زودی برطرف می‌شود

نسخه پلی استیشن ۵ بازی Resident Evil 4 Remake با مشکل گرافیکی خاصی مواجه بوده که منجر به سوسو زدن چراغ‌ها می‌شده و اکنون کپکام اعلام کرده به دنبال رفع مشکل است.

در بیانیه‌ای، Capcom فاش کرد که مشکل سوسو زدن چراغ‌ها فقط با ترکیبی از تنظیمات خاص ظاهر می‌شوند. در حالی که این شرکت اعلام کرده توسعه‌دهندگان آن در حال کار بر روی انتشار یک پچ فیکس هستند، دستورالعمل‌هایی نیز به بازیکنان داده تا در این مدت از بروز مشکل جلوگیری کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

ما از مشکل پیش آمده آگاه هستیم که در آن بازیکنان ممکن است هنگام اجرای نسخه پلی استیشن ۵ بازی Resident Evil 4 با سوسو زدن نورها در پایین صفحه مواجه شوند. در زیر چند راه حل موقت را توصیه می‌کنیم.

ما قصد داریم این مشکل را در به‌روزرسانی آینده برطرف کنیم و برای هر گونه ناراحتی پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم!

Resident Evil 4

در حالی که منتظر رفع مشکل هستید، به بازیکنان پلی استیشن بازی Resident Evil 4 پیشنهاد می‌شود که تنظیمات Depth of Field در تب Display را روی حالت خاموش و Motion Blur در تب Camera را روی حالت روشن قرار دهند. هنوز زمان دقیقی برای عرضه این پچ فیکس اعلام نشده است.

ریمیک Resident Evil 4 به تازگی برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شده است. نسخه پی‌سی این بازی در حال حاضر بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین عنوان سری رزیدنت اول در استیم به حساب می‌آید.

این بازی که مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته، ماه آینده یک آپدیت رایگان دریافت خواهد کرد که به آن مود The Mercenaries را اضافه می‌کند، حالت جدیدی که بازیکنان را موظف می‌کند تا حد ممکن دشمنان را در یک بازه زمانی محدود از بین ببرند.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا