بازی

جاروهای Hogwarts Legacy را می‌توان ارتقا داد و سفارشی‌سازی کرد

جاروهای Hogwarts Legacy را می‌توان ارتقا داد و سفارشی‌سازی کرد

طبق اطلاعات منتشر شده در اکانت رسمی تیک‌تاک Wizarding World، بازیکنان در بازی Hogwarts Legacy می‌توانند جاروهای خود را ارتقا داده و سفارشی کنند. جاروها یکی از اجزای اصلی سری داستان‌های هری پاتر هستند، جادوگران و ساحره‌ها از آن‌ها برای جابه‌جایی و همچنین رقابت در ورزش کوئیدیچ استفاده می‌کنند.

کوئیدیچ در Hogwarts Legacy قابل بازی نخواهد بود، اما بدین معنا نیست که جاروها هیچ حضوری نداشته باشند. از مدت‌ها پیش اعلام شده بود که این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای جابه‌جا شدن با استفاده از جاروها پرواز کنند. در کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر، مدل‌ها و انواع مختلفی از جارو برای شخصیت‌ها وجود دارد، اما بازیکنان قادر به خرید جاروهای مختلف در این عنوان نخواهند بود.

به نظر می‌رسد بازیکنان در طول بازی تنها با یک مدل جارو دست و پنجه نرم می‌کنند، اما خود جارو می‌تواند سفارشی‌سازی شود. طبق ویدیوی جدید Wizarding World، بازیکنان می‌توانند از فروشگاهی در هاگزمید دیدن کنند که تغییرات آرایشی را برای جاروها می‌فروشد که در نهایت می‌توانند از آن‌ها برای تشکیل یک ظاهر منحصر به فرد در جارو استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Meدارک پیکچرز همچنان در روندی نزولی!
بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌های مختلف به مغازه‌دار کمک کنند تا به آن‌ها اجازه دهد که جاروی خود را ارتقا دهند و تطبیق‌پذیری آن را بهبود بخشند. از آنجایی که به نظر می‌رسد جاروها روش اصلی حمل و نقل در Hogwarts Legacy هستند، قطعاً ارتقاء آن برای بازیکنان مهم خواهد بود.

Hogwarts Legacy

در حالی که بازیکنان می‌توانند در محوطه مدرسه با جارو پرواز کنند، حالت‌های حمل‌ونقل دیگری نیز در بازی جهان باز هری پاتر وجود خواهد داشت. Hogwarts Legacy همچنین به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که بر پشت برخی از جانوران جادویی از جمله هیپوگریف‌ها و تسترال‌ها سوار شوند. مشخص نیست در مقایسه با استفاده از جارو، چه نوع محدودیت‌هایی برای استفاده از جانوران جادویی اعمال خواهد شد.

خوشبختانه، انتظار برای تجربه این عنوان تقریباً به سر رسیده است. کسانی که نسخه دیجیتال دیلاکس یا کالکتر ادیشن را پیش‌خرید کرده باشند، این شانس را خواهند داشت که بازی را در روز ۷ فوریه، سه روز زودتر از تاریخ انتشار رسمی، تجربه کنند. البته این موضوع فقط برای گیمرهای پی‌سی، PS5 و Xbox Series X صدق می‌کند، زیرا تاریخ انتشار دیگر نسخه‌های بازی به تعویق افتاده است.

نسخه‌های پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) منتشر شوند. سپس این بازی در ۴ آوریل برای PS4 و Xbox One و در ۲۵ جولای برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادوییتجربه جادو هاگوارتز در دیگر آثار سینمای فانتزی
15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادویی


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا