بازی

فیلم John Wick: Chapter 4 بهترین فروش افتتاحیه سری را داشته

فیلم John Wick: Chapter 4 بهترین فروش افتتاحیه سری را داشته

John Wick: Chapter 4 به جمع آثار اکشنی پیوسته که به راحتی از قسمت‌های پیشین خود در گیشه بهتر عمل می‌کنند. قسمت چهارم جان ویک با ۲۹.۴ میلیون دلار فروش روز جمعه، شامل ۸.۹ میلیون دلار از پیش‌نمایش‌های پنجشنبه‌، به دنبال فروش ۷۰ میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه است.

John Wick: Chapter 3 در آخر هفته افتتاحیه خود در سال ۲۰۱۹ حدود ۵۶ میلیون دلار فروش کرده بود. قسمتسوم در روز افتتاحیه خود ۲۲میلیون دلار فروش داشت و اکران داخلی در آمریکا را با ۱۷۱ میلیون دلار و اکران جهانی خود را با ۳۲۷ میلیون دلار به پایان رساند.

John Wick: Chapter 2 پس از ۳۰ میلیون دلار افتتاحیه آخر هفته، ۱۷۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و اولین فیلم نیز در سال ۲۰۱۴ پس از ۱۴ میلیون دلار افتتاحیه، ۸۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود

افزایش تصاعدی فروش هر قسمت جدید، دلیلی بر محبوبیت پایدار این فرنچایز اکشن است. اولین فیلم جان ویک یک موفقیت غافلگیرکننده بود که تماشاگران را با زیبایی‌شناسی و جهان‌سازی پیچیده‌اش غافلگیر کرد. دنباله‌ها فقط گسترده‌تر و جاه‌طلبانه‌تر شدند.

فیلم‌های جان ویک به کارگردانی چاد استاهلسکی، داستان کیانو ریوز در نقش یک قاتل بی‌رحم را نشان می‌دهد که از آدمکشان اجیر شده و قراردادی که زیر چتر یک سازمان شوم عمل می‌کنند، فرار می‌کند.

در حالی که همه فیلم‌های این مجموعه با استقبال گرمی مواجه شده‌اند، جان ویک ۴ بهترین نقدها را داشته در حال حاضر منتقدان راتن تومیتوز ۹۵ درصد از آن رضایت دارند. همچنین امتیاز A CinemaScore عالی از مخاطبان روز افتتاحیه دریافت کرده که نویدبخش آینده خوب در گیشه است.

John Wick

با اجرای تماشایی جان ویک، فیلم Shazam! Fury of the Gods بیشترین ضربه را متحمل شد. پس از فروش ۳۰ میلیون دلاری در آخر هفته گذشته، دنباله ابرقهرمانی دی‌سی افت شدیدی داشته و در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود تنها ۹ میلیون دلار بفروشد. با این وضع، مجموع فروش داخلی فیلم پس از ۱۰ روز به ۴۵ میلیون دلار می‌رسد.

Scream VI حتی ممکن است پس از فروکش کردن گرد و غبار از Shazam 2 بهتر عمل کند. ششمین قسمت از مجموعه ترسناک نمادین نیز در انتظار فروش ۹ میلیون دلاری آخر هفته است. اما جیغ ۶ یک هفته بیشتر از شزم ۲ اکران شده و اکنون از پنجمین قسمت سری ترسناک در باکس آفیس داخلی پیشی گرفته است.

Creed III با فروش ۸.۳ میلیون دلار در چهارمین آخر هفته اکران خود در جایگاه چهارم قرار خواهد گرفت و مجموع فروش داخلی را به ۱۴۰ میلیون دلار خواهد رساند. فیلم علمی تخیلی 65 با فروش ۲.۹ میلیون دلاری در آخر هفته سوم اکران در جایگاه پنجم قرار خواهد گرفت. مجموع فروش داخلی این فیلم ۲۷ میلیون دلار است.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا