بازی

بازی جهان باز Iron Man زمانی توسط سازندگان Just Cause در حال ساخت بوده

بازی جهان باز Iron Man زمانی توسط سازندگان Just Cause در حال ساخت بوده

استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) سازنده فرنچایز Just Cause، سال‌ها پیش در حال توسعه بازی جهان باز مرد آهنی (Iron Man) بوده است.

«کریستوفر ساندبرگ»، بنیانگذار استودیو آوالانچ در مصاحبه خود با MinnMax فاش کرد که این بازی چند سال در حال توسعه بوده است. بازیکنان در بازی Iron Man می‌توانستند به هر جایی پرواز کنند و با دستکش‌های Repulsor او به دیگران مشت بزنند. ساندبرگ همچنین توضیح داد که «افراد بزرگ زیادی» در توسعه این بازی دخیل بوده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور

با این حال، توسعه آن در نهایت به دلایل نامشخصی در حدود سال ۲۰۱۲ لغو شده است. ساندبرگ در مصاحبه خود ادعا کرد: «مطمئنم که می‌توانست بازی فوق‌العاده‌ای شود.»

هرچند از سال‌ها قبل شایعاتی مربوط به بازی Iron Man استودیو آوالانچ شنیده می‌شد، اما این اولین باری است که ساندبرگ به‌طور رسمی در مورد آن صحبت کرده است.

ساندبرگ پس از ترک آوالانچ، استودیوی جدیدی به نام Liquid Swords را تاسیس کرد که گفته می‌شود هم اکنون در حال توسعه یک آی‌پی جدید با آنریل انجین ۵ است.

مرد آهنی

البته تاکنون چندین نسخه از بازی Iron Man منتشر شده است. سال ۲۰۰۸، سگا بازی «مرد آهنی» را در کنار فیلم «رابرت داونی جونیور» منتشر کرد و پس از آن یک بازی دیگر به نام Iron Man 2 توسط سگا در سال ۲۰۱۰ و سپس Iron Man 3 در سال ۲۰۱۳ از Gameloft منتشر شدند. همچنین سال ۲۰۲۰ نیز بازی واقعیت مجازی Iron Man منتشر شده بود.

در دیگر اخبار مربوط به بازی‌های مارول، این کمپانی در تاریخ ۹ سپتامبر رویداد مشترکی را با دیزنی برگزار می‌کند که در آن بازی جدید کارگردان Uncharted معرفی خواهد شد. علاوه بر این، استودیو سوئدی آوالانچ در حال توسعه یک بازی جدید دیگر برای ایکس باکس به نام Contraband است که البته تاکنون اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتیاولین فیلم «واقعی» مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتی


تماشا کنید: چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا