بازی

رابرت دنیرو در فیلم گانگستری جدیدی نقش دو رئیس مافیا را بازی می‌کند

رابرت دنیرو در فیلم گانگستری جدیدی نقش دو رئیس مافیا را بازی می‌کند

کمپانی برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery) اعلام کرد که «رابرت دنیرو» (Robert De Niro) بازیگر برنده جایزه اسکار در یک فیلم گانگستری جدید به نام Wise Guys حضور دارد.

حضور دنیرو در این فیلم از آن جهت می‌تواند کاملا قابل‌توجه باشد که او یکی از بزرگ‌ترین بازیگران فیلم‌های سبک مافیایی محسوب می‌شود و عناوینی مانند Goodfellas، The Godfather: Part II، The Irishman و Casino را در کارنامه خود دارد. بری لوینسون (Barry Levinson) ۸۰ ساله که برای فیلم Rain Man جایزه اسکار بهترین کارگردانی را سال ۱۹۸۸ دریافت کرده بود، کارگردانی فیلم Wise Guys را بر عهده خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Cinderella 2021 – سیندرلا، به سبک فمینیسم موج سوم
نقد فیلم Cinderella 2021 – سیندرلا، به سبک فمینیسم موج سوم

فیلمنامه فیلم را نیز نیکولاس پیلگی نوشته که در سال ۱۹۸۵ کتاب Wiseguy: Life in a Mafia Family را نوشته و فیلم رفقای خوب (Goodfellas) بر اساس آن ساخته شده است. از دیگر افراد قابل توجه فیلم جدید می‌توان به اروین وینکلر تهیه‌کننده Goodfellas اشاره کرد که تهیه‌کننده Wise Guys نیز است.

رابرت دنیرو

فیلم Wise Guys درباره دو رئیس باند ایتالیایی-آمریکایی در اواسط قرن بیستم به نام‌های ویتو جنوویزه و فرانک کاستلو خواهد بود. در قسمتی از توضیحات فیلم آمده است:

در سال ۱۹۷۵، جنوویزه تلاش کرد تا کاستلو را ترور کند، اما ناکام ماند. البته او مجروح شد و تصمیم به بازنشستگی گرفت، [البته] تا جایی که می‌توان از مافیا بازنشسته شد.

همچنین به گفته برخی منابع، رابرت دنیرو نقش هر دو شخصیت را بازی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که Wise Guys هنوز اولین روزهای خود را سپری می‌کند و به همین دلیل هیچ جزئیات بیشتری درباره آن از جمله بازیگران و تاریخ انتشار وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Lamb – کالبدشکافی یک فقدانیک اثر ترسناک فانتزی کاملا متفاوت
نقد فیلم Lamb – کالبدشکافی یک فقدان


مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا